جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 22 بهمن 1402
کد 1475

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی ؛ عزت ، بالندگی ، رشد و توسعه کشورمان را مدیون ایثار و رشادت های شهدا هستیم

به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور سرهنگ صفدری مسئول بسیج اقشارسپاه عاشورا استان، پدر شهید مدافع حرم فخیمی ، مدیرعامل شرکت، معاونان و مدیران از فرزندان خانواده شهدا تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان هستیم گفت : هرچند امروز ما در آسودگی و امنیت هستیم و افتخار سقایی برای 4میلیون هم استانی را داریم  ولی در طول این چهل و چهار سال، ما خود را مدیون خون شهدا، ایثارگران عزیز و خانواده های گرانقدرشان که سال ها متحمل رنج و سختی بوده اند، می دانیم و با برگزاری چنین مراسمی تلاش میکنیم هرچند ناچیز، یاد و خاطره آن بزرگواران را گرامی داریم.
محمد خانی ادامه داد: هیچ وقت کار بزرگ و مجاهدت شهدا و جانبازان را فراموش نخواهیم کرد چرا که در سایه  این فداکاری و رشادت ها، امروز شاهد  امنیت و آرامش در این کشور هستیم.
وی با قدردانی از امور ایثارگران بابت خدمتگزاری صادقانه به جانبازان خاطر نشان کرد: خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان توفیق بسیار مهم، بزرگ و با ارزشی است که خداوند متعال، به شما عطا کرده و باید قدردان این موهبت بزرگ باشید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: امروز فرزندان شهدای شاغل در دستگاه‌ها و ارگان ها، در حقیقت گسترش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند که به بهترین وجه ممکن باید آرمان شهدا را ادامه دهند.
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم که نام و یاد این بزرگمردان را زنده نگه‌داریم و در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: خواسته شهدا خدمت رسانی بهینه به مردم است و فرهنگ سازمانی نیز باید به این سمت حرکت کند چرا که در این صورت خدا و شهدا هم راضی هستند
خانی با تاکید بر حضور پرشور کارکنان در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشتند: حضور مدیران و کارکنان آبفا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فرصتی برای بیعت با آرمان های بینانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجرگفت: فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
سرهنگ صفدری افزود: شهدا، ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و به مقابله با دشمن پرداختند.
وی بیان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر تکلیف بسیار مهمی بر گردن دارند و باید تلاش کنند آن را به سرانجام برسانند.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در بسیج اقشار استان تاکید کرد: دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌ها در کشور ما به شمار می‌رود لذا در این ایام همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برگزاری مراسم‌ و جشن‌های مختلف باید تلاش کنند که عملکردهای خود را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به مردم ارائه کنند.
سرهنگ صفدری یادآورشد: باید از ظرفیت خانواده شهدا و جانبازان در این برنامه‌ها جهت تبیین اهداف و آرمان شهدا استفاده شود و نیز برای اجرای یک جشن باشکوه و ممتاز باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و از ظرفیت مردم نیز در این برنامه‌ها استفاده شود.
مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا ضمن تقدیر از مدیرعامل بسیجی شرکت آبفا استان با یادآوری اینکه همه دستگاه‌ها در دهه فجر باید دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی را برای کارکنان و عموم مردم تبیین کنند افزود: در این مسیر هیچ کم کاری قابل قبول نیست، افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر امیدآفرینی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
صفدری با بیان اینکه دشمن تلاش گسترده‌ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی در حوزه‌های مختلف پیش گرفته است، ادامه داد: دشمنان کشورمان در حال ناامیدی و مأیوس کردن مردم به خصوص نسل جدید است که لازمه آن جهاد تبیین و امیدآفرینی از طریق بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه مردم کشور ما مردمی انقلاب و ولایی هستند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت و در ادامه در ۱۱اسفند ماه با یک جهاد دیگر و شرکت گسترده با صف های فشرده در پای صندوق های رای و انداختن هر رای تیری به چشمان طمع دشمنان زده و لبیک دیگری به رهبر عزیزمان در تاریخ ثبت خواهند نمود.
فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا در پایان با اشاره دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از انقلاب در تمامی حوزه ها تصریح کرد: دشمن امروز با جنگ نرم و ورود به مسائل فرهنگی و اجتماعی در پی تفرقه افکنی در کشور هستند اما نسل جوان جامعه باید هوشیارانه عمل کرده و موجبات عزت‌ آفرینی اسلام و انقلاب را فراهم کنند.
مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران نیز ضمن تشکر از مدیرعامل و ایثارگران شرکت، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های امور ایثارگران در شرکت پرداخت و یادآور شد کارکنان ایثارگر و فرزندان آنها، موجب خیر و برکت شرکت هستند.
وی ادامه داد: در سطح استان 322 همکار ایثارگر داریم که شامل 39 رزمنده، 15 فرزند شاهد، 3 آزاده، 10 جانباز ، 29 فرزند جانباز و 25 خواهر و برادر شاهد می باشد.
مهندس عباسپور اظهار کرد: برگزاری برنامه های مختلف به خصوص هفته دفاع مقدس در طول سال و اعزام نیروهای فنی و متخصص به عتبات عالیات از جمله فعالیت های امور ایثارگران است.
وی تصریح کرد: درهفته مبارک فجر میزبان تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگر هستیم که بهترین نمونه از کارمندان واقعی هستند تا ضمن تبرک  همواره بگوییم که ما ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.
در پایان مراسم با ارائه لوحی از زحمات خانواده محترم شهدا تقدیر و قدردانی شد.








  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 44
نظرات شما
captcha refresh