جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
کد 1470

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

هم‌زمان با دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشست بصیرتی جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات با حضورحقیقیان مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین، مدیران و کارکنان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
خانی مدیرعامل آبفای استان ، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف داشته است که یکی از این حوزه‌ها مربوط به حوزه آب و فاضلاب می باشد، عنوان کرد؛ شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي بعنوان متولي تامين و توزيع آب شرب بهداشتي و جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب خانگي ، خدمات خود را به ١٠٠ درصد جمعيت شهري و ٩٠ درصد جمعيت روستايي در قالب يك ميليون و ٨٩٠ هزار فقره انشعاب آب ، در ٦٦ شهر و ٢٧٣٢ روستاي استان ارائه مي دهد.
وی افزود:  اين در حالي است كه در سال ١٣٥٧ تعداد انشعابات آب ١٦٢ هزار فقره و جمعيت تحت پوشش كمتر از يك ميليون
نفر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: در زمينه اصلاح، بازسازي و توسعه شبكه ها نيز اقدامات اساسي صورت گرفته است به طوري كه پيش از انقلاب طول شبكه آب استان ١٧٤٢ كيلومتر بوده و اين رقم هم اكنون به بيش از ٩٧١٦ كيلومتر رسيده است.
خانی تاکید کرد: با عنايت به اثرات جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب در جهت توسعه پايدار و حفظ سلامت محيط زيست و نسل آينده، ايجاد شبكه، تاسيسات و تصفيه خانه هاي فاضلاب بصورت مدرن مورد تاكيد مسئولين بوده است به طوریکه در اين راستا تاكنون 4900 كيلومتر شبكه فاضلاب شهري و بموازات آن ١٢ تصفيه خانه فاضلاب به بهره برداري رسيده و ٨ تصفيه خانه در حال احداث ميباشد.
وی خاطرنشان کرد: در اين راستا درحدود ٩٠٠ هزار فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است و بيش از ٧٥ درصد جمعيت شهري از اين خدمات بهره مند شده اند. و اين در حالي است كه پيش از انقلاب هيچ گام اساسي در اين زمينه صورت نگرفته بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمان است و مردم باید ایده و خواستشان را از مسیر صندوق رأی بیان کنند.
حقیقیان گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است که انتظار می‌رود همگان در سایه هوشمندی و آگاهی در این امر خطیر سهیم باشند.
وی با اشاره به اولویت‌بندی موضوعات انتخاباتی اظهار کرد: اولویت اول در حضور حداکثری و بعد از آن انتخاب اصلح است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی افزود: مردم و صاحب نظران در دنیا در مقابل تفکر مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی مجذوب شدند و مردم سالاری دینی متکی است به انتخابات و مردم در انتخابات باید بدرخشند.
حقیقیان تاکید کرد : انتخابات آینده انتخابات مهمی است به طوریکه نظام سلطه رسانه ای بلندگوهای خود را فعال کردند و قطعاً دشمن آرام نخواهند نشست تا مشارکت مردم را تحت شعاع قرار دهد لذا نباید گول خورد و با اولویت و جدیت به انتخابات ورود و با برنامه ریزی اقدام کنیم تا در ۱۱ اسفند ماه سال جاری حماسه دیگر از سوی همه مردم ایران رقم بخورد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه دولت برای برگزاری امن و سالم انتخابات بسترسازی لازم را انجام می‌دهد، افزود: هر چقدر نظام در راستای بسترسازی برای انتخاب راحت مردم از بابت فرایندی اقدام کرده به همان اندازه میزان مشارکت مردم در انتخابات زیاد شده است و اولویت هیأت‌های اجرایی و نظارت استان، عمل به مُر قانون است و در این راستا نقش و وظایف خود را انجام می‌دهند.










 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh