جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 11 بهمن 1402
کد 1456

محرومیت زدایی با پایدارسازی آب شرب بهداشتی در سطح روستاهای استان از اولویت های کاری است

خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 112 روستای استان در قالب طرح های جهاد آبرسانی و منابع عمرانی استانی و منابع داخلی و مشارکت خیرین از آب شرب بهداشتی پایدار بهره مند خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در دیدار مسئول بسیج اقشار استان با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در راستای محرومیت زدایی از سطح روستاهای استان گفت: در مرحله اول طرح‌ جهاد آبرسانی که بیش‌از87درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۷۸ روستای استان از آب شرب بهداشتی پایدار بهره‌مند می شوند.
خانی افزود: در مرحله اول بیش‌از 72 باب مخزن ذخیره آب ، 16 باب ایستگاه پمپاژ و 285 کیلومتر خط انتقال برای تامین آب پایدار روستاهای هدف در مناطق خداآفرین، کلیبر ،هوراند و ورزقان و هشترود اجرا شده است .
وی  با اشاره به اینکه مرحله دوم جهاد آبرسانی به پیمانکار ابلاغ شده است تصریح کرد: با اجرای مرحله دوم 233 روستا با جمعیتی بالغ بر 162هزار و 453 نفر از آب شرب بهداشتی پایدار بهره‌مند خواهند شد.

 مسئول بسیج اقشار استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: بسیج با هدف جلوگیری از ایجاد تنش و رفع مشکلات مردم تبریز در نتیجه کم آبی، تصمیم به فعال سازی هیئت اندیشه ورزی در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان و اجرای راهکارهای علمی گرفته است.
سرهنگ پاسدار صفدری افزود: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) و در راستای پیگیری و تحقق موضوعات محوری مجمع بسیج استان به منظور مدیریت مصرف علمی که نتیجه آن خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد با تعامل مستمر و استفاده از متخصصان و اندیشمندان ، راهکارهای لازم ارائه و به عمل آید.
 
در پایان این جلسه از خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با توجه به حسن همکاری و حضور فعال در جلسات گروه مجمع شهرستان‌ها و استان و از طرف ستاد تخصصی بسیج اقشار استان تجلیل به عمل آمد.




  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 50
نظرات شما
captcha refresh