جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1402
کد 1453

جلسه کمیته استانی هم اندیشی وهماهنگی مدیران ورؤسای دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت های آب وفاضلاب منطقه 3 کشور در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه کمیته استانی هم اندیشی و هماهنگی مدیران ورؤسای دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات منطقه 3 کشور، استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا آذربایجان شرقی، در این جلسه که  با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل آب وفاضلاب استان برگزار شد ، رسولی امین با تاکید بر اهمیت نقش دفاتر بازرسی اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه های کاری،  نقاط آسیب پذیر و سوءجریانات می تواند در شرکت ها شکل گیرد و دفاتر بازرسی می توانند با پویایی، آگاهی به موضوعات و فراهم نمودن امکان مراقبت های لازم و رصد کلیدی عملیات از بروز این آسیب ها و گلوگاه های فسادخیز جلوگیری کنند.
وی افزود: عملکرد کلیه واحدها در شرکت آب و فاضلاب باید به گونه ای باشد که اعتماد و حسن نظر مردم به مجموعه افزایش یابد و خدمات رسانی به شهروندان به بهترین شکل انجام پذیرد.
مدیر کل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به برگزاری کمیته های استانی و دوره های آموزشی کاربردی  تاکید نموده و نظارت بر پروژه های در حال اجرا و تدوین برنامه عملیاتی و اجرای راه حل های اصلاحی را از مهمترین وظایف دفاتر بازرسی عنوان کرد .
رسولی امین از عملکرد مدیرعامل و مدیردفتر بازرسی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در ارتباط با طرح ابتکاری برگزاری دوره آموزشی آنلاین و جلسه کمیته استانی هم اندیشی دفاتر بازرسی تقدیر کرد.




 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 10 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 62
نظرات شما
captcha refresh