جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1402
کد 1452

برگزاری جلسه شورای معاونین این شرکت با حضور مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

جلسه شورای معاونین این شرکت با حضور محمد رسولی امین، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
در این جلسه محمد خانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گزارش کاملی از روند فعالیت ها و اقدامات این شرکت در حوزه آب و فاضلاب مطرح کرد و گفت: خوشبختانه روند اجرای پروژه های آبرسانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر با همکاری مناسبی که با بسیج سازندگی در حال انجام است پروژه های آبرسانی روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارند به صورتی که تا کنون این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته اند که بخشی از این پروژه های تامین آب شرب در هفته دولت و بخشی نیز در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه از هماهنگی وهمکاری خوب شرکت آب وفاضلاب استان در سفردور دوم استانی ریاست محترم جمهوری و همچنین از زحمات و فعالیت های مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت آبفا آذربایجان شرقی بابت تامین آب شرب مخصوصاً در زمان بحران تابستان گذشته و همچنین خدماتی که در سطح استان صورت می گیرد را قابل تقدیر دانست وآن را حاکی از انسجام و هماهنگی تمامی قسمت های سازمان دانست و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی و پیش بینی درست واساسی نقاط قوت وشناسایی موانع با چالشهای تابستان سال آینده بتوان مقابله نمود.
رسولی امین ادامه داد:  پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب استان از اقدامات قابل توجه دولت به مردم شریف است و باید این موضوع در سطح تمامی شرکت های آب و فاضلاب به صورت متناوب انجام شود.
رسولی امین افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می تواند فاصله مردم با مسئولین را کم کند و موجب تسریع در خدمت رسانی گردد.
در ادامه این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه مباحث مربوط به حوزه کاری، چالش ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 10 بهمن 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 67
نظرات شما
captcha refresh