جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 3 شهريور 1397
کد 143

مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی :

10 پروژه آب و فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در هفته مبارک دولت بهره برداری می شود

همزمان با هفته مبارک دولت امسال از10 پروژه آب و فاضلاب باهزینه ای بالغ بر280 میلیارد ریال درشرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بهره برداری می شود.
مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی :
10 پروژه آب و فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال
 در هفته مبارک دولت بهره برداری می شود
 
همزمان با هفته مبارک دولت امسال از10 پروژه آب و فاضلاب باهزینه ای بالغ بر280 میلیارد ریال درشرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بهره برداری می شود.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در تشریح فعالیتها وپروژه های قابل افتتاح در هفته مبارک دولت امسال گفت : در هفته دولت از چندین پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرها ی استان  بهره برداری می شود .
 وی افزود : بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب محله کاملو بناب ، افتتاح شبکه جمع آوری فاضلاب بخشی از شهر بناب ، افتتاح شبکه جمع آوری فاضلاب کوی پزشکان و امین و رامین میانه ، بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک طالقانی  ، کوی پارس خیابان طالقانی و منطقه آخمقیه تبریز ، بهره برداری از مخازن 1000 مترومکعبی آقکند و ترکمنچای میانه، افتتاح چاه شماره 21 هادیشهر ، افتتاح خط اصلی بازسازی شده شبکه آب خیابان قدس مراغه از جمله پروژه هایی است که در هفته مبارک دولت امسال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسند .
مهندس ایمانلو در خصوص بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک طالقانی تبریز گفت : هدف اصلی از اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منطقه بوده و طول شبکه جمع آوری فاضلاب 8 کیلومتر بوده و 500 انشعاب فاضلاب در آن نصب شده است تامین اعتباراین طرح از محل فاینانس و منابع داخلی شرکت بوده که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است .
مدیرعامل شرکت در ادامه به افتتاح شبکه فاضلاب بخشی از شهر بناب اشاره کرد و گفت: این طرح بمنظور جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بخشی از شهر بناب  با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی اجرا شده که در هفته مبارک دولت با حضور مقامات استانی و مسئولین شهرستانی بهره برداری خواهد شد .
مهندس ایمانلو با اعلام اینکه همزمان با هفته دولت از چندین طرح آبرسانی درکلانشهر تبریز و شهرهای مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید افزود: با تلاش پرسنل زحمتکش شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در هفته دولت بهره برداری از طرحهای ، مخزن 1000 متر مکعبی ترکمانچای میانه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال ، مخزن 1000 متر مکعبی آقکند با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال ، چاه شماره 21 هادی شهر با ظرفیت 12 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 25/4 میلیارد ریال و خط اصلی بازسازی شده شبکه آب مراغه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال آغاز خواهد شد .
وی ادامه داد :  شبکه جمع آوری فاضلاب کوی پزشکان و امین و رامین میانه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب محله کاملو بناب با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در هفته مبارک دولت بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد .
مدیر عامل شرکت در پایان به پروژه های آب و فاضلاب آماده افتتاح درسطح شهر تبریز اشاره کرد و افزود : طرحهای شبکه فاضلاب کوی پارس خیابان طالقانی تبریز بطول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال و شبکه جمع آوری فاضلاب محله آخمقیه بطول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5/37 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهند رسید .
 
 
 
                                                                                                    روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 شهريور 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 37
نظرات شما
captcha refresh