جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 16 دي 1402
کد 1425

بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز در آستانه بهره برداری

محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی : مدول اول تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز در حال بهره‌برداری است و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال بخش مایع مدول دوم نیز به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان،مدیرعامل آبفای استان در سیزدهمین تور رسانه‌ای راویان پیشرفت به میزبانی این شرکت، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر  گفت: 19 تصفیه خانه نیز در سطح استان درحال بهره برداری و یا اجرا است که پروژه مدول دوم تبریز و تصفیه خانه فاضلاب  آذرشهر مهمترین آنها هستند چراکه خروجی این تصفیه خانه‌ها به دریاچه ارومیه منتقل می‌شود.
خانی از تخصیص ۲هزار میلیارد ریال ازمحل ماده۵۶ (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) برای تکمیل طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز خبرداد.
وی خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده بود که ۲ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق و یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تعهد سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین خواهد شد.
خانی تصریح کرد: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر تبریز در حال بهره‌برداری است و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال بخش مایع مدول دوم نیز به طور کامل به بهره‌برداری برسد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 دي 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 27
نظرات شما
captcha refresh