جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 7 دي 1402
کد 1414

تقدیر از شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی طی برگزاری مراسمی با حضور معاون وزیر نیرو

طی برگزاری مراسمی با حضور معاون وزیر نیرو از شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به عنوان «شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری سال 1402» در بین شرکت های آب و فاضلاب تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان روز سه‌شنبه با حضور "مریم کارگر نجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، برگزیدگان پژوهش و فناوری صنعت آب و برق تقدیر شدند.
كمك به هدایت و جهت‌گیری فعالیت‌های پژوهشی در راستای مأموریت‌ها، راهبردها و اولویت‌های پژوهشی وزارت نیرو؛ شناسایی و تشویق برگزیدگان صنعت آب و برق در راستای ارتقا و نهادینه‌كردن امر پژوهش؛ ترغیب و ایجاد انگیزه مضاعف در بازیگران زیست‌بوم جهت بكارگیری هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه برای رفع نیازهای صنعت آب و برق  از جمله اهداف برگزیدگان پژوهش و فناوری صنعت آب و برق است.
ارتقای منزلت و جایگاه امر پژوهش و نوآوری در صنعت، از دیگر اهداف تعیین شده برای پیشبرد این مهم است .برگزیدگان شامل شرکت‌های برتر، پروژه‌های پژوهشی برتر و شرکت‌های دانش بنیان برتر می‌شود.

بر اساس ارزیابی شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به عنوان « شرکت برگزیده در عرصه پژوهش و فناوری سال 1402» انتخاب شده و براین اساس در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری ،محمد خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اهداء لوح و تندیس مورد تقدیر مقام عالی وزارت نیرو قرار گرفت.  این مهم در راستای اقدامات مهم و بارز شرکت در حوزه پژوهش و فناوری از جمله: اجرای طرح های تحقیقاتی کاربردی با رویکرد حل مسائل و  مشکلات صنعت، حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه آب و فاضلاب، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری، عقد تفاهم نامه های همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی، حمایت ویژه از انتشار کتب و مقالات تخصصی همکاران و ... محقق شده است.
شایان ذکر است مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری وزارت نیرو در مورخه 1402/05/10 با حضور مقامات ارشد وزارت نیرو ، تعدادی از مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی و جمعی از مدیران عامل صنعت آب و برق کشور در محل سالن جلسات وزارت نیرو برگزار شد.












 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 7 دي 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 70
نظرات شما
captcha refresh