جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1402
کد 1405

کسب مقام سوم تیمی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مسابقات تنیس روی میز وزارت نیرو

بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری تنیس روی میز کارمندان و پیشکسوتان وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق با حضور ۳۲ تیم و ۱۷۰ ورزشکار، مربی و سرپرست به میزبانی صنعت آب و برق استان سمنان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در بخش مسابقات تیمی ابتدا تیم های شرکت کننده در هفت گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه یافته و در دور دوم تیم ها به صورت تک حذفی در مقابل هم قرار گرفتندکه از بین آنها چهار تیم "آبفای مشهد، آبفای آذربایجان غربی، صنعت آب و برق تهران و آبفای آذربایجان شرقی" با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی و انتخابی فینال راه یافتند.
در مرحله نهایی ، رقابت نفس گیر بین دو تیم آبفای مشهد و آبفای آذربایجان غربی برگزار شد که در نهایت تیم استان آذربایجان غربی توانست تیم مشهدی را شکست داده و بر سکوی اول رده تیمی این دوره از مسابقات قرار گیرد تیمهای آبفای مشهد دوم و آذربایجان شرقی و صنعت آب و برق تهران نیز در مکان سوم قرار گرفتند.
اعضای تیم آذربایجان شرقی در این دوره از رقابت ها میرهادی رضوی نژاد، تورج فرجاد، رحیم آقازاده و غلامحسین عباسپور، با مربیگری عیسی طهماسبی بود که پس از شکست تیم های حریف مقام سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
مالک حسین‌زاده، دبیر شورای مرکزی ورزش و مسؤول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات با تلاش مسؤولان در شأن ورزشکاران وزارت نیرو برگزار شد.
وی افزود: مسابقات تنیس روی میز با نام و یاد شهدا برگزار شد و پهلوان و قهرمانان واقعی کسانی هستند که به خاطر پرچم و آبروی کشور جان عزیز خود را فدا کرده‌اند و به مقام رفیع شهادت، ایثارگر و آزاده نائل آمده‌اند و همه ما مدیون شهدا و امام شهدا هستیم و امروز اگر آرامش خاصی در کشور حکم‌فرما است تا ما بتوانیم با خیال آسوده به امر ورزش بپردازیم به برکت خون همین شهدا است.
مسؤول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو با تأکید به حدیث شریف رسول اکرم (ص) که می‌فرمایند، فرد مؤمن قوی از فرد مؤمن ضعیف بهتر و دوست‌داشتنی‌تر است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، اهمیت ورزش را نشان می‌دهد.
حسین‌زاده بیان کرد: اقدامات وزارت نیرو در امور ورزش بسیار قابل‌توجه و مثال‌زدنی است و توسعه ورزش همگانی می‌تواند از طرفی ایران قوی را رقم بزند و از طرف دیگر با کاهش هزینه درمان سبب افزایش امید در کشور شود.
وی به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، سرقت و ... با اهتمام به ورزش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چنانچه توسعه ورزش همگانی به معنای مفهومی واقعی پیاده شود، بهره‌وری و افزایش کارایی را در پی خواهد داشت؛ همان‌طور که امسال با توجه به وجود مشکلات بسیار زیاد در تأمین آب و برق به دستان مهندسان و متخصصان وزارت نیرو این مهم صورت گرفت.
نماینده وزیر نیرو در حوزه ورزش افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، هزینه در امر ورزش اسراف نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری آینده است و به همین دلیل برنامه‌های متعدد و مهم ورزشی برای همکاران، خانواده‌ها به‌خصوص فرزندان همکار پیش‌بینی شده است.











 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 آذر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh