جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 2 دي 1402
کد 1404

مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی: 19 طرح جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان های کلیبر و خداآفرین آماده بهره برداری می باشد

خانی مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی خبر از آماده بهره برداری بودن از 19 طرح جهاد آبرسانی به روستا های شهرستان های کلیبر و خداآفرین داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان، مدیرعامل آب وفاضلاب استان با اعلام این خبر گفت: روند اجرایی و احداث مجتمع آبرسانی قشلاقات در شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین به صورت ویژه در حال اجرا است.
خانی افزود: هدف از اجرای این مجتمع، آبرسانی به شهر آبش احمد و ۶8 روستا و آبادی (قشلاقات) است که شامل ۴۱۹۵ خانوار و ۱۴۶۰۱ نفر جمعیت می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این مجتمع شامل حفر و تجهیز چاه‌ها با ظرفیت ۱۴۰ لیتر بر ثانیه، احداث مخازن با حجم ۶۸۳۰ مترمکعب، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۵۶۰ لیتر بر ثانیه و خطوط انتقال به طول ۱۶۵ کیلومتر است و از منابع آبی این مجتمع می‌توان به چاه‌های حفر شده در روستاهای قانلو و سیرک، همچنین چاه‌های حفر شده در اراضی لاریجان اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت عملیات اجرا شده در سال مالی ۱۴۰۱ شامل حفر و تجهیز چاه‌ها با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، احداث باب‌های مخزن بتنی نیمه مدفون با حجم ۳۱۰۰ مترمکعب، خطوط انتقال به طول ۷۸ کیلومتر و ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۲۰ لیتر بر ثانیه بوده است.
وی ادامه داد: آبرسانی به 19روستا ظرف امسال به بهره‌برداری خواهند رسید که شامل: قشلاق يوزقويي / سيدلر، یوسفلو، کهلجیک، حسنعلی کدخدالو، قشلاق شاه ولی، کوسالار، اوزبک، قره قیه، سولی درق، شهرک سیلین، یلی علیا، یلی سفلی، قانلو، قربان قشلاقی، عناب لو، محب علیلو، کهلی چوبانلار، شجاع خانلو و حسبان خواهد شد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 2 دي 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh