جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1402
کد 1403

مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی : در قالب طرح جهاد آبرسانی از 178 روستای استان تعداد120 روستا در دولت سیزدهم به سرانجام رسید

خانی مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی از 178 روستای استان در فاز اول در دولت سیزدهم تعداد120 روستا به سرانجام رسید و اهالی و ساکنان آنها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند.
خانی  در گفت و گو با دفتر روابط عمومی آبفای استان افزود: با بهره برداری از این طرح ها، جمعیتی افزون بر 52451 نفر تحت پوشش خدمات تامین آب سالم و پایدار قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: برای اجرای طرح های آبرسانی به 178 روستا در استان آذربایجان شرقی اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرعامل آبفای استان  بیان کرد: همچنان 233 روستا در استان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند که با برنامه ریزی های انجام شده،و با امضاء تفاهم نامه جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب  فاز 2 طرح جهاد آبرسانی، این تعداد روستا نیز در کوتاه ‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهد شد.
خانی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی  در امر آبرسانی روستایی جزء استان های پیشرو است و با همراهی و مشارکت مردم، خیرین و گروه های جهادی انتظار می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 آذر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 41
نظرات شما
captcha refresh