جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 22 آذر 1402
کد 1395

از سوی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا صورت گرفت:

تقدیر معاون وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اهداء لوح تقدیر از مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای گذر از تنش آبی کلانشهر تبریز تقدیر به عمل آورد.
محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با اهداء لوح تقدیر از مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای گذر از تنش آبی کلانشهر تبریز و دیگر شهرهای استان و تامین پایدار آب شرب کلانشهر تبریز و خدمت به صنعت آب کشور تقدیر به عمل آورد.
در بخش از این لوح تقدیر آمده است از مساعی ارزشمند و بی دریغ جنابعالی در تابستان ۱۴۰۲ که منجر به گذر موفق از تنش آبی سال جاری گردید قدردانی می نمایم.
همچنین دکتر جوانبخت طی لوح های جداگانه که به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اهدا گردید از تلاش های شبانه روزی آقایان مهندس عباسپور ، مهندس جلیل زاده ، مهندس علیزاده و خانم دکتر نیکمرام نیز به خاطر کمک در گذر از تنش آبی کلانشهر تبریز قدردانی کرد.
متن لوح به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای محمد خانی
مدیرعامل آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
بی تردید ،تامین زیرساخت های آبی مناسب ، یکی از پیش نیازهای اساسی توسعه پایدار در جامعه محسوب می شود.
در این میان رویارویی با بحران های ناخواسته احتمالی از جمله خشکسالی ،تغییر اقلیم و بارندگی ها ،دشورای هایی است که ارزش و اهمیت مسئولیت تامین آب را بیش از پیش جلوه گر می سازد.
از جمله این بحران ها می توان به بروز تنش آبی در استان ها براثرکاهش شدید بارندگی ها و ورودی سدها اشاره کرد که گذر موفق از شرایط پیچیده ،حساس و شکننده ناشی از تنش آبی ایجاد شده در استان آذربایجان شرقی از افتخارات ارزشمند وزارت نیرو در این زمینه محسوب می شود.
بدینوسیله از مساعی ارزشمند و بی دریغ جنابعالی در تابستان ۱۴۰۲ که منجر به گذر موفق از تنش آبی سال جاری گردید قدردانی نموده ، توفیق روزافزون و سربلندی تان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمد جوانبخت
معاون آب و آبفای وزارت نیرو
ومدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران
مهر 1402
 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 آذر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 57
نظرات شما
captcha refresh