جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1402
کد 1339

کارگروه برنامه ریزی و آمار صنعت آب و فاضلاب شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد

سومین کار گروه منطقه ای برنامه ریزی و آمار صنعت آب و فاضلاب شمالغرب کشور به میزبانی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
خانی مدیرعامل آبفای استان در سومین کارگروه منطقه ای برنامه ریزی و آمار صنعت آبفای کشور گفت: با توجه به محدودیت های منابع آب و کاهش نزولات که موجب بروز بحران در خدمات دهی شرکت های آب و فاضلاب میشود ، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در این خصوص غیر قابل اجتناب میباشد.
خانی با اشاره به هدفگذاری ها و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: برای ارتقا و افزایش بهره مندی آحاد جامعه از خدمات پایدار آب شرب بهداشتی و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با رعایت برنامه جامع آب و فاضلاب کشور برنامه های اجرایی تدوین و در حال اجراست.
 
در این نشست باقرزاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: بی تردید توانمندی ها و تعهد همکاران شاغل در واحد های آمار و برنامه ریزی، نقش اساسی را در دستیابی به آینده روشن در عرصه خدمت رسانی آیفا می نماید.
وی افزود : دفتر آمار، بودجه و برنامه ریزی به عنوان رکنی مهم در تصمیم گیری و برنامه ریزی، به دنبال تحول و توسعه مستمر بوده و از آنجا که بهره‌گیری از برنامه‌ریزی راهبردی امری ضروری می باشد، تلاش داریم که با مشارکت تمامی کارشناسان و ظرفیت های موجود در شرکت، زمینه‌ای برای توسعه و رشد بیشتر فعالیت های آماری فراهم شود.










 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 آبان 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 80
نظرات شما
captcha refresh