جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 15 آبان 1402
کد 1337

شروع عملیات اتصال خط انتقال فاضلاب خاوران به شبکه فاضلاب شهری تبریز

با اتمام عملیات اجرایی اتصال خط انتقال فاضلاب شهرک خاوران به شبکه فاضلاب شهری تبریز امکان بهره مندی و استفاده ساکنین در این مناطق از شبکه فاضلاب شهری میسر میشود.
خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: احداث و بهره برداری از خطوط انتقال و شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر تبریز بمنظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش بهداشت عمومی جزو اولویتهای کاری این شرکت محسوب میشود که علیرغم تنگناهای مالی مصمم به اجرای این طرحهاست.
وی  افزود: در این راستا با توجه به مطالبه  جدی همشهریان عزیز برای اجرا و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال  فاضلاب  شهرک خاوران ، عملیات اجرایی آن  در دستور کار خود قرار داده است .
مدیرعامل آبفای استان  ادامه داد: با توجه به اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهرک ارم وناقص بودن خط انتقال، با تخصیص اعتبار لازم از محل منابع داخلی از ابتدای مهر ماه امسال با جدیت و هماهنگی سایر ادارات دست اندر کار نسبت به شروع عملیات اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب شهرک خاوران اقدام نموده است.
وی افزود: شرکت آب وفاضلاب با اجرای خطوط انتقال شبکه فاضلاب در کلانشهر تبریزدر حال حاضر بییش از 552هزار و 101  فقره انشعاب فاضلاب با جمعیتی بالغ بر 1 میلیون و 462هزار و 339 را تحت پوشش خدمات مربوط به جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرارداده است که این امر در جهت ارتقاء و افزایش امید به آینده مردم تاثیر گذار می باشد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب کلانشهر تبریز90 درصد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 10 کارگاه فعال در بحث اجرای پروژه فاضلاب در سطح کلانشهر تبریز مشغول به کار هستند.




 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 15 آبان 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 69
نظرات شما
captcha refresh