جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 13 آبان 1402
کد 1333

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13آبان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، پیامی صادر نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، متن پیام مدیرعامل آبفای استان به شرح ذیل است:
سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل(ره) شد و انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.
این روزها جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است. رژیم سفاک صهیونیستی تحت هدایت و همراهی آمریکای جنایتکار، بی‌رحمانه مردم مظلوم تحت محاصره غزه را قتل عام و حقیقت حقوق بشر آمریکایی را بر همگان آشکار می‌کند.
آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیاست و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر ، کارگزار جنایت‌های آمریکاست.
رژیم تروریست و تروریست پرور آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی گرچه تلاش دارند با جنگ تبلیغاتی جای ظالم و مظلوم را عوض کنند؛ اما افکار عمومی جهان و ملت‌های آزادیخواه، با حمایت‌های خود از جریان مقاومت و مظلومان فلسطین، خط تبلیغاتی آنان را خنثی کرده‌اند و إن‌شاءالله پایان دوران ستمگری آنان با موج بیداری ملت‌ها فرا خواهد رسید.
۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی، امسال می‌تواند به یک روز بین‌المللی تبدیل شود و باید فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در سرتاسر جهان بیش از پیش طنین‌انداز و محاکمه جنایتکاران ضد انسان، پیگیری شود.
13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود و میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می دارد کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان همراه با عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان و دانش آموزان پیشتاز ، همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.
محمد خانی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
  • نوشته شده
  • در شنبه 13 آبان 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh