جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 4 آبان 1402
کد 1323

آغاز طرح آبرسانی به شهر هوراند با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال

محمد خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی : طرح آبرسانی شهر هوراند با اعتباری بالغ بر800 میلیارد ریال آغاز و مراحل پیشرفت خود را طی می کند.
مهندس خانی با اعلام این خبر گفت: نیاز آبی شهر هوراند با انشعاباتی بالغ بر 2100 فقره و جمعیتی بالغ بر 6450 نفر در پیک مصرف و فصول گرم سال حدود 25 لیتر در ثاینه می باشد.
وی ادامه داد: تاکنون حدود 10کیلومتر از شبکه لوله گذاری شده ( خط انتقال با لوله پلی اتیلن سایز 250 و لوله داکتیل سایز 200)  اجرا و خرید کل لوله های طرح از محل اعتبارات داخلی شرکت به انجام رسیده است.
مدیرعامل وفاضلاب استان افزود: تاکنون مبلغ 300 میلیارد ریال از محل منابع داخل  و از منابع عمرانی هزینه شده و جهت تکمیل و بهره برداری کامل طرح حدود 500 میلیارد ریال دیگر نیاز می باشد.
خانی در خصوص پیشرفت عملیات اجرایی گفت: پیشرفت فیزیکی طرح حدود بالای50 درصد می باشد، که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده حداکثر تا آخر سال جاری و قبل از شروع پیک مصرف سال بعد  به بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است عملیات اجرایی شامل: 4 باب ایستگاههای پمپاژ بین راهی به انضام مخازن و نیرورسانی های مربوطه، حفر وتجهیز 2حلقه چاه و احداث اتاقک های سرچاهی به انضمام نیرورسانی ، احداث یک باب مخزن ذخیره آب بتنی 2000 مترمکعبی می باشد.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 4 آبان 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 60
نظرات شما
captcha refresh