جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 3 آبان 1402
کد 1322

اجرای برنامه مدیریت مصرف انرژی در تاسیسات تصفیه خانه های فاضلاب آذربایجان شرقی

محمد خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی : برنامه جامع مدیریت مصرف انرژی در تاسیسات تصفیه خانه های فاضلاب استان آغاز گردید.
خانی در خصوص اجرای برنامه مدیریت مصرف انرژی در آب وفاضلاب آذربایجان شرقی گفت: نظر به اينكه بحث مديريت مصرف انرژي از ديدگاههاي مختلف مانند ميزان هزينه مصرف، مديريت نگهداري تجهيزات انرژيبر، مديريت بحران و كنترل فرآيندهاي اصلي براي شركتهاي آب و فاضلاب مهم ميباشد، شركت آب و فاضلاب استان ، امر انرژي را در دستور كار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: هنگامي كه هزينه و ديماند داد،مصرف انرژي سالانه و جايگاه ويژه تجهيزات انرژيبر در سيستم آب و فاضلاب مورد توجه قرار ميگيرد به اين نتيجه مهم ميرسيم كه مديريت انرژي در آب و فاضلاب يك ضرورت مسلم است.
لذا در طی این برنامه جامع که با هزینه 440 میلیون ریال مصوب شده است، مقرر شده تا با کاهش 20 درصدی مصرف انرژی الکتریکی در تاسیسات استان، سالانه حدود 1500 میلیون ریال کاهش هزینه های برق صورت پذیرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر صرفه جویی مالی و کاهش هزینه های مصرف انرژی، این طرح موجب آزادسازی ظرفیت دیماند برق در تاسیسات و به تبع آن افزایش تولید و اشتغال در صنایع همجوار در پیک مصرف خواهد شد.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 3 آبان 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 62
نظرات شما
captcha refresh