جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 30 مهر 1402
کد 1316

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کلانشهر تبریز:

با تخصیص اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری اجرای عملیات مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز شتاب گرفت

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مراحل ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کلانشهر تبریز از روند رو به رشد تکمیل تصفیه‌خانه و اجرای آن طبق برنامه‌ریزی و ساخت این مجموعه را در راستای رفع نیازهای کلانشهر تبریز و خدمت به مردم این شهر و تامین قسمتی از آب دریاچه ارومیه مهم عنوان کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، عابدین رضوی خرم  با اشاره به اهمیت ایجاد تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب اظهار داشت: خوشبختانه هم پیمانکار و هم مدیران مربوطه به صورت جدی پیگیر هستند و تا چند ماه آینده فاز مایع مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز افتتاح خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: این طرح  یکی از طرحهای  مهم استان محسوب میشود که در جریان سفر دوم ریاست محترم جمهوری اعتبارات لازم به آن تخصیص یافته است و با اتمام آن پساب تصفیه شده برای احیای دریاچه ارومیه رها سازی خواهد شد.
همچنین استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از ایستگاه پمپاژ آب و مخزن مادر کلانشهر تبریز ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت رفع بموقع حوادث و اتفاقات شبکه توزیع آب خواستار جلوگیری از ایجاد خلاء در خدمات رسانی به مردم عزیز شده و دستورات ویژه ای در این خصوص صادر نمود.     
شایان ذکر است ، بدنبال خشک شدن سد نهند و بمنظور تامین آب مناطق متاثر از این سد ، نسبت به احداث ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت پمپاژ 40 لیتر برثانیه و به طول 5/8 کیلومتر که 50درصد مناطق ولی امر و شهرک های فرشته شمالی و جنوبی ، نصر ، رشدیه و باغمیشه را تحت پوشش قرار داده است اجرا شد. اما به علت تغییر مسیر آبرسانی و قدیمی بودن شبکه توزیع موجب بروز حوادث و اتفاقات در لوله های مناطق فوق شده است که عمدتا" بدون اطلاع قبلی بوده و باعث گلایه مردم عزیز می گردد.










  • نوشته شده
  • در يکشنبه 30 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 68
نظرات شما
captcha refresh