جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 27 مهر 1402
کد 1313

دیدار مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان با حضور در محل دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن دیدار با وی در راستای فعالیت ها و برنامه های انجمن گفتگو و از زحمات مهندس خانی در آبرسانی به مسکن خانوارهای کم درآمد تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان؛ درابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آبفا استان با اشاره فعالیت ها و جمعیت تحت پوشش آب و فاضلاب در شهرها و روستا ها استان و فعالیت انجام یافته در طول دو سال گذشته گفت: كمك به نيازمندان يكي از كارهاي پسنديده است كه اسلام نيز به آن تاكيد كرده است و ما هم به وظیفه خودمان عمل کردیم.
خانی افزود: راه هاي تشويق وترغيب خيرين براي ورود به موضوع مهم تامين مسكن بايد بررسي و بهترين شيوه ها در دستور كارجلسه با ادارات مرتبط قرار گيرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
وی ضمن قدردانی و سپاسگزاری از خیرین و عوامل این انجمن در استان , همکاری وهمراهی با این مجموعه را باعث افتخار دانست و برای هر گونه کمک و مساعدت با انجمن خیرین مسکن ساز استان در پروژه های آتی که تأمین مسکن اقشار نیازمند جامعه می باشد, آمادگی خود را اعلام نمود.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در این دیدار گزارش کلی از عملکرد این انجمن اززمان تاسیس و تاکنون درتمامی فعالیت های خویش درسطح استان و شهرستان ارائه نمود.
سهرابی مهمترین اهداف این جلسه را حل مشکلات اقشار نیازمند فاقد مسکن جامعه دانست و بیان داشت: با بهره گیری از ظرفیت تشکل ها در جهت اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی و خیّرین جهت ساخت مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان را داشته باشیم.
وی افزود: انجمن خيرين مسکن ساز کشور وابسته به حساب 100 حضرت امام خمينی (ره) و به عنوان زير مجموعه بنياد مسکن انقلاب اسلامی فعاليت مي کند و به جامعه هدف بنياد مسکن انقلاب اسلامی که اقشار کم درآمد می باشد کمک می کند.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان ادامه داد: ادارات وارگان هاي مرتبط با ساخت و ساز مسكن مانند شهرداري، اداره برق و آب ،گاز، مسکن و ديگر ادارات، خيرين را در تامين مسكن براي نيازمندان ياري می کنند که از مهندس خانی مدیرعامل شرکت آبفا استان در آبرسانی به مجتمع مسکونی 399 واحدی شمس سهند در تامین مسکن خانوارهای کم درآمد تقدیر و تشکر ویژه می کنیم .
سهرابی با بيان اينكه تلاش مي كنيم بتوانيم باري را از دوش اين افراد برداريم، تصریح کرد: اين افراد انسان ‌هاي بزرگي هستند كه با محروميت مواجه شده اند که باید با تمام توان به آنها کمک کنیم.
در پایان این جلسه مدیرعامل و هیئت مدیره مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های مهندس خانی و مجموعه شرکت آب و فاضلاب در کمک به این انجمن در راستای پیشبرد اهداف تقدیر و تشکر کردند.










 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 27 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh