جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 26 مهر 1402
کد 1308

تقدیر شورای اسلامی شهر سردرود از مدیرعامل آبفای استان

در جلسه شورای اسلامی شهر سردرود، از مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، طبق دعوت قبلی رئیس شورای اسلامی شهر سردرود از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان جهت شرکت در جلسه شورای اسلامی ، مهندس خانی با همراهی رئیس دفتر مدیرعامل و مدیرامور آب وفاضلاب سردرود، در جلسه شورا شرکت نمود.
در این جلسه رئیس شورای اسلامی سردرود از وضعیت آب شهر سردرود و مشکلات پیش روی شهر مطالبی را ارائه  و یادآوری نمود که پروژه فاضلاب شهر جزء الویت های این شهر می باشد و تسریع در اجرای این پروژه را برای مردم شریف سردرود با اهمیت دانست.
در ادامه جلسه  مولا خواه شهردار شهر سردرود به اجرای عملیات زیباسازی شهر پس‌از اجرای فاضلاب اشاره  و اظهار داشت: شهر سردرود با داشتن پتانسیل های بالقوه و داشتن غذاخوری های مدرن و تابلوفرش منحصربه‌فرد و مسافرپذیر بودن آن لزوم آن می رود که از هر جوانب از جمله فاضلاب شهری برخوردار باشد  و از آرزوهای دیرینه شهر نیاز ضروری به تکمیل و احداث شبکه فاضلاب می‌باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه درخصوص  اقدامات و پیگیری شرکت آب و فاضلاب استان در تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب گزارشی ارائه نمود .
مهندس خانی همچنین از استاندار آذربایجان شرقی ، معاونت محترم عمرانی استانداری دکتر ذاکر و ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه که در جریان سفر ریاست محترم جمهوری مبلغ پنجاه میلیارد تومان ردیف اعتبار اخذ شده تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت که تلاش خواهد شد تا در صورت اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه این اعتبار افزایش یابد ، تا امکان احداث شبکه فاضلاب خصوصا" تصفیه خانه فاضلاب مهیا گردد.
در انتهای برنامه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر سردرود از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به جهت تلاش های شبانه روزی به‌منظور گذر از بحران سال جاری و به حداقل رساندن قطعی آب شهر سردرود و حومه،  با اهدای لوحی تشکر و قدردانی نمودند و همچنین مدیرعامل شرکت از اعضای شورای اسلامی شهر سردرود و شهردار شهر سردرود به‌دلیل تصویب به‌موقع ماده واحده تبصره3 که با تمام اعضاء تصویب شده است با اهدای لوح تقدیر قدر دانی نمود.




















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 26 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 45
نظرات شما
captcha refresh