جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
کد 1303

نشست بررسی برنامه‌ها و اقدامات انجام یافته در سطح روستاهای شبستربا حضور دکتر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی

نشست بررسی برنامه‌ها و اقدامات انجام یافته در سطح روستاهای شبستر برای تأمین آب شرب پایدار با حضور دکتر راستی نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه اظهار داشت برای تأمین آب شرب پایدار در سطح شهرستان شبستر پس‌از انجام مطالعات، برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی درحال پیگیری می‌باشد.
وی ضمن اشاره به اقدامات در حال اجرا در سطح روستاهای شبستر گفت: با توجه به این‌که تاسیات مربوط به تأمین آب در سطح روستاها از قدمت بالایی برخوردار می‌باشد لازم است برای شبکه توزیع از بابت اصلاح و بهسازی و تأمین آب پایدار سرمایه‌گذاری شود.
مهندس خانی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اصلاح و بهسازی شبکه توزیع و پایدارسازی آب روستاها افزود: در طول چند دهه گذشته روستاها به‌لحاظ جمعیت و احداث ساختمان‌ها رشد یافته‌اند و لازم است برای پایدارسازی آب روستاها، هم به‌لحاظ شناسایی منابع جدید تأمین آب و نیز بهسازی شبکه توزیع آب که عمدتاً دچار فرسودگی شده‌اند اعتبارات لازم اختصاص یابد تا در سال‌های آتی دچار مشکلات نباشند .
 در این نشست دکتر راستی نماینده مردم شریف شبستر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات شرکت آب فاضلاب در رفع تنش آبی و محرومیت‌زدایی بخصوص در روستاهای استان افزود: با تلاش‌ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان شاهد انجام اقدامات زیربنایی و مؤثر برای تأمین آب پایدار در روستاها هستیم و امیدواریم با پیگیری همکاران و سایر نمایندگان همکار استان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات لازم برای اجرا و اتمام طرح‌های مربوطه تخصیص یابد .











 
  • نوشته شده
  • در شنبه 22 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh