جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
کد 1298

پروژه اجرای شبکه جمع آوری و احداث تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر در مدار پیشرفت

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی : با تخصیص اعتبارات جدید از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی ابنیه تصفیه خانه با سرعت در حال اجرا می باشد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص پیشرفت تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر گفت: به منظور حفاظت از محیط زیست ، سلامت و بهداشت عمومی، کاهش آلودگی آبهای سطحی و زیر زمینی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نسبت به انجام مطالعات و برنامه ریزی برای اجرای طرح جمع آوری ودفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای استان اقدام نموده است.
خانی ادامه داد: دراین راستا برای دفع بهداشتی فاضلاب آذرشهر نسبت به اجرایی نمودن عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب اقدام شده است.
این تصفیه خانه در زمینی به مساحت 3 هکتار در یک مدول با سه خط جریان با فرایند تصفیه SBR  متعارف برای جمعیت نهایی 72 هزار نفر طراحی و در مرحله اول اجرایی دو خط از سه خط و با ظرفیت تصفیه حدود 8100 مترمکعب در روز در برنامه اجرا قرار داده شده است.
وی افزود : خوشبختانه با پیگیریها و انجام مذاکرات متعدد و تخصیص اعتبارات جدید از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری عملیات اجرایی بخش ابنیه با انتخاب پیمانکار جدید از سر گرفته شده است و هم اکنون عملیات ساختمانی تصفیه خانه با سرعت در حال انجام می باشد.
در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود در صورت تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، این تصفیه خانه در اواخر سال 1403 تکمیل و وارد مدار بهره برداری گردد.






 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 48
نظرات شما
captcha refresh