جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
کد 1296

نشست بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان تبریز با حضور مدیرعامل آبفای استان، فرماندار، معاونین، بخشداران و دهیاران شهرستان تبریز

مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان تبریز طی نشستی با حضور مدیرعامل آبفای استان و فرماندار شهرستان تبریز بررسی گردید.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان تبریز، نشستی با حضور مدیرعامل آبفای استان، فرماندار، معاونین، بخشداران و دهیاران شهرستان تبریز، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره وضعیت آبی سال جاری گفت: علی‌رغم وجود مشکلات فراوان، استان آذربایجان شرقی در زمینه‌ی آبرسانی روستایی، در سطح کشور دارای رتبه اول می‌باشد زیرا در طول سال گذشته و با حمایت وزارت نیرو، بیش از ۲۴۰ روستا در سطح استان آبرسانی شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.
خانی افزود خوشبختانه بسیاری از روستاهای تبریز از نظر اقتصادی مولد بوده و در سطح کشور جزو روستاهای برخوردار محسوب می‌شوند اما این موضوع باعث نمی‌شود ما از مأموریت خود کوتاهی کنیم.
مدیرعامل آبفای استان گفت خوشبختانه از میان ۶۵ روستای شهرستان تبریز، تعداد ۵۰ روستا از وضعیتی مناسب و پایدار برخوردارند اما برای تعداد ۶ روستا که با کمبود آب مواجه هستند برنامه‌ریزی‌شده و امسال اقدامات لازم صورت می‌گیرد. همچنین برای باقیمانده روستاها که در وضعیتی سربه‌سر قرار دارند نیز برای امسال و سال آتی برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
در ادامه این نشست، دهیاران مطالب و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل آبفای استان نیز هرکدام پاسخ داد و افزود این شرکت برای حل مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستاهای استان همواره دارای گوشی شنوا است و من از  مدیر آب تبریز نیز می‌خواهم موارد را دراسرع‌وقت پیگیری نماید.








 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 48
نظرات شما
captcha refresh