جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 6 مهر 1402
کد 1273

کسب رده برتر پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا آذربایجان شرقی در کشور

با صدور لوحی از سوی میثم جعفر زاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رده برتر سطح شرکت های استانی صنعت آبفا کشور را بدست آورد.
در  جلسه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، لوح سپاس اهدا شده از طرف میثم جعفرزاده مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو توسط محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به هادی بهروزی فر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اهدا و از تلاش های وی تقدیر شد.
در این لوح آمده است:
برادر گرامی جناب آقای هادی بهروزی فر
فرمانده محترم پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
در راستای تحقق تدابیر فرمانده ی معظم کل قوا و ماموریت های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین، بر اساس ارزیابی های بعمل آمده از عملکرد سال 1401 آن پایگاه از سوی حوزه بسیج شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب رده برتر در سطح شرکت های استانی صنعت آبفا گردیده اید.
بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک بسیجیان عزیز، اعضای محترم شورا، جنابعالی و همراهی مدیریت خدوم شرکت متبوع می باشد.لذا اینجانب بر خود لازم می دانم از مساعی و زحمات بی وقفه و مخلصانه شما برادر ارجمند و دیگر عزیزان دست اندر کار تقدیر و قدردانی نمایم.انشالله ضمن حفظ و ارتقای سطح عنوان کسب شده، همواره در ظل توجهات حضرت باریتعالی در رشد و بالندگی شجره طیبه بسیج موفق و موید باشید.
 
میثم جعفر زاده
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو












 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 6 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh