جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 مهر 1402
کد 1264

کسب مقام دوم رشته قرائت ترتیل قرآن کریم مسابقات کشوری فرزندان همکار وزارت نیرو توسط آبفای آذربایجان شرقی

هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت نیرو و دانش آموزان پسر و دختر با شعار محوری قرآن، نور، معنویت در ٦ رشته قرائت ،تحقیق قرائت ترتیل حفظ موضوعی مفاهیم ،قرآن احکام و معارف نماز و اذان در محل مركز همايش های برق منطقه‌ای تهران برگزار شد.
هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز با حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت نیرو و دانش آموزان پسر و دختر با شعار محوری قرآن، نور، معنویت در ٦ رشته قرائت ،تحقیق قرائت ترتیل حفظ موضوعی مفاهیم ،قرآن احکام و معارف نماز و اذان با حضور حدود ۳٤٨ نفر شرکت کننده فرزندان كاركنان صنعت آب و برق كشور در محل مركز همايش های برق منطقه‌ای تهران برگزار شد.
در اختتامیه و اعلام نتایج مرحله کشوری جشنواره مسابقات قرآن و نماز وزارت نیرو آقای سید محمد علی سجادی فرزند همکار محترمان  آقای سید ایوب سجادی از آبفای شهرستان مرند مقام دوم کشوری رشته ترتیل قرآن را کسب نمود.
لازم به ذکر است این دور از مسابقات با حضور ۵ نفر از فرزندان همکار شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی که جزء نفرات اول در رشته های قرائت ترتیل، حفظ، احکام و اذان استان بودند به مسابقات کشوری راه یافته بودند.









  • نوشته شده
  • در شنبه 1 مهر 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 49
نظرات شما
captcha refresh