جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 29 شهريور 1402
کد 1260

آغاز بکار فرآیند ارزیابی جایزه بین المللی مدیریت دانش براساس مدل KM4D در شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

فرآیند ارزیابی جایزه مدیریت دانش براساس مدل KM4D با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی و تیم ارزیابی آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، محمد خانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب وفاضلاب  آذربایجان شرقی  در این جلسه با تعریف اینکه مدیریت دانش  شامل شناسایی و تعیین سرمایه‌های فکری موجود در یک سازمان می باشد گفت: تولید دانش جدید برای استمرار و تداوم  برتری رقابتی شرکت آب وفاضلاب و همچنین  امکان دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات را فراهم می سازد .
 وی افزود : به اشتراک گذاشتن بهترین عملکرد با به کارگیری فناوری و دانشی است که از طریق مدیریت دانش حاصل می شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان ادامه داد: سازمان های موفق سازمان هایی هستند که نه با تکیه بر دارایی هایی فیزیکی ،بلکه با تکیه بر دانش و مهارت کارکنانشان دائماً بروز شده و نوآوری می کنند.
هدف مدیریت دانش، ارتقای کیفی فرآیندها در سازماندهی، دریافت، تشخیص ،اعتبار سنجی ، بررسی، پالایش و توسعه و بکارگیری و ارزیابی دانش است.
 حال باید این را در نظر بگیریم که آیا ارزیابی مدیریت دانش  سبب افزایش عملکرد سازمان شده است؟ در جواب باید بگوییم همه کارکنان در حوزه آب وفاضلاب استان بایستی تمام توان خود را در این بکار گیرندتا ارزیابی های سالانه ضمن اینکه به صورت مستمر باشد ، خروجی مثبت از این عملکرد بدست آورند .
خانی تاکید کرد مدیریت دانش باید این توانایی را به مدیران بدهد که منابع دانش را بشناسند و عقاید عملی قابل اجرا را تحریک کنند. لذا شناختی که از بدنه کارشناسی و  تخصصی آب وفاضلاب استان داریم ،خواسته ما این است که ارزیابی های انجام شده به شکلی عملی پیاده سازی گردد تا نفع آن به مردم عزیز  و استان آذربایجان شرقی برسد .
در این جلسه تیم ارزیابی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در شرکت آب وفاضلاب تقدیر و تشکر نمودند.






 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 شهريور 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 19
نظرات شما
captcha refresh