جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 5 تير 1397
کد 126

انتخاب مدیر دفتر انرژی شرکت آبفای آذربایجان شرقی بعنوان مدیر برترانرژی

مدیر دفتر انرژی شرکت آب و فاضلاب استان از طرف کميته ملي انرژي ایران بعنوان مدیر برتر انرژی انتخاب شد.
انتخاب مدیر دفتر انرژی شرکت آبفای آذربایجان شرقی بعنوان  مدیر برترانرژی
مدیر دفتر انرژی شرکت آب و فاضلاب استان از طرف کميته ملي انرژي ایران بعنوان مدیر برتر انرژی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، دوازدهین همایش سالانه انرژی که بزرگترين گردهمايي مديران و متخصصان حوزه انرژي كشور محسوب مي گردد با تمركز بر موضوعات سياستي و كاربردي بخش انرژي با شعارسامانه های خلاق در زنجیره انرژی- آب- محیط زیست " در خرداد ماه 1397 با حضورمقام عالی وزارت نیرو ، معاون برق و انرژی این وزارتخانه و با شرکت اساتيد و صاحبنظران برجسته بين المللي و داخلي، مشتمل بر بخش هاي ارائه مقالات، كارگاه هاي آموزشي، سخنراني هاي كليدي و ميز گردهاي تخصصي برگزار گردید.
 این همایش که زیر نظر کميته ملي انرژي جمهوري اسلامي ايران و در راستاي تحقق اهداف كشور با عضويت در شوراي جهاني انرژِي بصورت دو سالانه با مشاركت گسترده سازمانها و مراكز مرتبط، دانشگاه ها وموسسات علمي و تحقيقاتي تشکیل می گردد  حاكي از آن است كه به عنوان يك رويداد علمي و كاربردي، مورد پذيرش مديران، محققان، اساتيد و كارشناسان داخلي و خارجي قرار گرفته است.
در این دوره و برای اولین بار دبیرخانه همایش نسبت به ارزیابی مدیران انرژی برتر از میان سازمانها، ارگانها و شرکتها اقدام نمود بطوری که عملکرد مدیران انرژی سازمانها و ارگانهای مرتبط با انرژی – آب – محیط زیست از جمله شرکتهای ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، برق های منطقه ای، شرکتهای توزیع برق، شرکتهای آب منطقه ای و آب و فاضلاب، گروه مپنا، شهرداری تهران، سازمان های نظام مهندسی و ... ، مورد بررسی قرار گرفت و 13 نفر بعنوان مدیر برتر انتخاب گردیدند که از شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، مهندس ارجمند مدیر دفتر انرژی و سیستمهای تله متری شرکت یکی از این برگزیدگان این همایش بودند.
لازم به ذکر است  نمونه ای از اقدامات انجام یافته در خصوص مدیریت مصرف انرژی توسط شرکت بشرح زیر می باشد:
  1. اجرای سیستمهای تله متری و کنترل از راه دور کلیه مخازن تبریز به ظرفیت 535 هزار متر مکعب و چاههای آب تبریز با هدف کاهش هدر رفت آب و مصرف انرژی با مانیتورینگ و کنترل بر روی سطح، دبی ، فشار و کلر باقیمانده آب مخازن
  2. مهندسی مجدد تاسیسات به منظور افزایش راندمان سیستم بطوریکه این شاخص در 5 سال گذشته از56.11 به59.19 بهبود یافته است.
  3. صرفه جویی انرژی به میزان 240 میلیارد ریال در 5 سال گذشته
  4. اخذ گواهینامه ایزو 50001 برای تصفیه خانه فاضلاب تبریز
                                                                                                     روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 5 تير 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 81
نظرات شما
captcha refresh