جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1402
کد 1252

اتمام فرایند اجرا و ارزیابی پروژه های مدیریت سبز شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی بعنوان شرکتی پیشرو در انجام مسئولیت های زیست محیطی و استقرار و استمرار پروژه های مدیریت سبز در سطح صنعت آب و فاضلاب کشور معرفی و از تعاملات فی مابین با انجمن مدیریت سبز ایران تقدیر شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در راستای سیاست های ابلاغی کلان محیط زیست، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در جهت توسعه مسئولیت های زیست محیطی پروژه ها و برنامه های زیست محیطی تدوین و اجرا نموده که در تاریخ 1402/06/13 از طرف انجمن مدیریت سبز ایران مورد ارزیابی قرار گرفت .
این پروژه ها شامل :
1- ارزیابی پروژه «حذف آرسنیک از چاههای محزن مادر به ظرفیت 40 لیتر بر ثانیه به روش اکسیداسیون و فیلتراسیون » بر مبنای مدل EAST
2- پروژه همگرایی فعالیت های اقتصادی و زیست محیطی در تصفیه خانه فاضلاب تبریز مبتنی بر مدل مدیریت سبز ویرایش 1401 همسو با نشست گلاسکو سازمان ملل
3- محاسبه رد پای کربن در راستای کاهش انتشار گازهای کلخانه ای در تصفیه خانه فاضلاب تبریز
در جلسه افتتاحیه ارزیابی پروژه ها که با حضور رئیس انجمن مدیریت سبز ایران، مدیران ارشد شرکت و اعضاء کمیته مدیریت سبز برگزار شد هدف از تدوین و اجرای پروژه های سبز در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی همسویی فعالیت های شرکت و سازگاری آن با رویکرد های زیست محیطی اعلام شد.
در ادامه  جلسه دکتر امامی رئیس انجمن مدیریت سبز ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، این شرکت را  بعنوان شرکتی پیشرو در انجام مسئولیت های زیست محیطی و استقرار و استمرار پروژه های مدیریت سبز در سطح صنعت آب و فاضلاب کشور اعلام نموده  و از تعاملات فی مابین با انجمن مدیریت سبز ایران  تقدیر و تشکر نمودند.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در همکاران شرکت آب و فاضلاب استان توانمندی اجرای پروژهای سبز بدون استفاده از خدمات مشاور حاصل گردیده  ، خاطر نشان کرد که باید از این فرصت در راستای اشتراک دانش با سایر شرکت های آب و فاضلاب استفاده نمود.
ادامه فرایند ارزیابی پروژه های سبز شرکت در محل تصفیه خانه فاضلاب تبریز برگزار شد و در این بخش ارزیابی مستندات و سوابق اجرای پروژها بررسی شد. لازم به توضیح است طبق اعلام رئیس انجمن مدیریت سبز ایران، گواهینامه های پروژه های سبز ایران در مراسم ملی مورخه 14 و 15 آبان ماه اهداء خواهد شد.  







 
 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 شهريور 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh