جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
کد 1237

رفع عطش از لب های خشکیده روستاهای آذربایجان شرقی/ تقدیر از جهادگران آب و فاضلاب در عرصه محرومیت زدایی

عابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی، زهرائی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به جهت تلاش های صادقانه و جهادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در عرصه محرومیت زدایی با اهدای لوح تقدیری تشکر و قدردانی کردند.
پیشرفت 85 درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاهای محروم و کم برخوردار آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از پیشرفت ۸5 درصدی طرح جهادآبرسانی به روستاهای محروم و کم برخوردار استان خبر داد.
محمد خانی اظهار کرد: آبرسانی به روستاهای محروم و کم برخوردار استان در قالب فاز یک جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حداکثر توان در حال اجرا است.
وی افزود: با اتمام فاز نخست این طرح، حدود ۱۷۸ روستا از آب پایدار و با کیفیت مناسب برخوردار خواهند شد؛ هم‌چنین فاز دو جهاد آبرسانی نیز برای تامین آب پایدار ۲۳4 روستای سطح استان به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.
خانی ادامه داد: فاز یک پروژه جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه عاشورا برای آبرسانی به ۱۷۸ روستا در چهار شهرستان خداآفرین، کلیبر، هشترود و ورزقان با پیشرفت ۸5 درصدی و بالاتر از میانگین کشوری در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: فاز دو پروژه جهاد آبرسانی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به ۲۳۳ روستا در ۲۱ شهرستان استان طی هفته‌های آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.
 وی خاطرنشان کرد: فاز یک پروژه جهاد آبرسانی در قالب سه مجتمع آبرسانی قشلاقات شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین، آلمالو شهرستان هشترود و فاز دو ستارخان شهرستان ورزقان شامل احداث تصفیه خانه آب شرب، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، ایستگاه‌های پمپاژ و حفر و تجهیز چاه می‌شود.
در همین راستا استاندار آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیری تشکر و قدردانی کردند.
متن لوح تقدیر بدین شرح است:
سپاس بیکران بر معبود بی همتا که ما را به حیات نورانی اسلام در عصر شکوفایی انقلاب اسلامی ایران به زعامت امام عظیم الشان(ره) و رهبری داهیانه خلف صالحش امام خامنه ای ( مدظله العالی) مفتخر فرمود؛ آینده روشن این سرزمین و آرامش خاطر نسل آینده در گروه تلاش های دلسوزانه در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی با ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی می باشد.
اگرچه کاری که برای خداوند سبحان باشد، هیچ چیزی جز رضای او پاداش بندگان مخلص نیست که مصداق فرمونده شریف: ( من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق). برخود لازم میدانم از زحمات و تلاش های صادقانه و قابل تقدیر جنابعالی در عرصه های محرومیت زدایی قدردانی نموده و سلامتی روز افزون شما را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار  محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی
سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده
فرمانده سپاه عاشورا
عابدین خرم
استاندار آذربایجان شرقی
 







 
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 شهريور 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 92
نظرات شما
captcha refresh