جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1402
کد 1234

برگزاری مانور دفاع از مقر در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از برگزاری مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی هر چه بیشتر واحدهای مختلف عملیاتی شرکت با محوریت دفتر حراست و همکاری پدافند غیرعامل در سطح استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس پور محرم با اعلام این خبر افزود: ارتقای سطح آگاهی عوامل حفاظت فیزیکی، نحوه بکارگیری سامانه های حفاظت الکترونیک در شرایط بحرانی و یا هر گونه خرابی، نحوه اطلاع رسانی و هماهنگی با واحدهای مربوطه و همچنین آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر عوامل درون و برون سازمانی از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.
وی تصریح کرد: در این مانور شاهد رصد خوب پرسنل حراست در مرکز سیستم پایش تصویری، تیم واکنش سریع و انجام اقدامات حفاظتی نگهبانان (بلافاصله بعد از مشاهده نفوذ افراد به داخل تاسیسات) بودیم که این سرعت عمل آمادگی بالای نیروها در مقابل رخدادهای احتمالی را نشان می‌دهد.
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: هوشیاری نگهبانان تاسیسات و اماکن در مقابل نفوذهای خرابکارانه افراد، بررسی هوشیاری اپراتور اتاق های مانیتورینگ در ستاد، واکنش نگهبانان در مواجهه با خرابکاری ، بررسی عملکرد و جانمایی و میزان دسترسی به تجهیزات وا مکانات اطفای حریق و امدادی در این برنامه سنجیده شد.
پورمحرم با تقدیر از شرکت کنندگان در اجرای موفقیت آمیز مانور دفاع از مقر خاطرنشان کرد: حفاظت و تامین امنیت تاسیسات آب آشامیدنی خط قرمز ما است و در این زمینه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.
وی تاکید کرد: این مانور با مشارکت 1۰۰ نفر از نیروهای واحدهای مختلف درون و برون سازمانی در 7 نقطه از تأسیسات و اماکن مهم شرکت و با حضور مدیران ارشد برگزار که نتایج خوبی را به دنبال داشته است.








 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 31 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 95
نظرات شما
captcha refresh