جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1402
کد 1226

جلسله آموزشی کمیته سلامت اداری در شرکت آبفای استان برگزار شد.

جلسه آموزشی کمیته سلامت اداری با حضور کارشناسان دفتر بازرسی آبفای کشور، معاونین و مدیران ستادی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی، نظر به تاکیدات مستمر سازمان اداری استخدامی ، وزارت نیرو ، پیگیریهای جناب آقای دکتر جعفری و نیز مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات آب و فاضلاب کشور ، تیم کارشناسی این اداره کل ،در دو حوزه بخشنامه تعارض منافع و قانون سلامت اداری ( سرکار خانم نوحی و سرکار خانم قدیمی ) ، در تاریخ ۲۴ مرداد در شرکت آب و فاضلاب آذربایجانشرقی حضور یافته و در جلسه کمیته سلامت اداری با حضور کلیه معاونین ، مدیران ستادی و شهرستانی  به آموزش این دو مهم پرداختند .
در این جلسه ابتدا عظیم پور، قائم مقام  مدیرعامل شرکت آبفای استان،ضمن خوش آمد گویی به کارشناسان دفتر بازرسی شرکت آبفای کشور اظهار داشت: ما به عنوان شرکتی خدماتی، جایگاه ویژه ای نزد مردم داریم و تمام تلاش ما جلب رضایت مردمی است.
شرکت آبفای آذربایجان شرقی با راهبری مدیرعامل و تلاش کارکنان در جشنواره شهید رجایی سال گذشته به عنوان دستگاه برتر اجرایی کشور در تمام شاخص ها شناخته شد و دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز با مدیریت اسماعیلی بسیار موفق عمل کرده اند.
اسماعیلی مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات آبفای استان نیز اظهار داشت: در راستای تاکید مقام عالی وزارت نیرو پیگیری‌های مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور، بخشنامه‌ها و آیین نامه‌های سلامت اداری بطور منظم  در شرکت اجرا می‌شوند و دفتر بازرسی نیز به شکلی مستمر بر این موارد نظارت دارد.
نوحی کارشناس دفتر بارزسی شرکت مهندسی در این جلسه گفت این روزها شاهد تلاش مضاعف آبفای آذربایجان شرقی هستیم، و از همه شما که با وجود مشغله فراوان در این جلسه حضور یافتید تشکر می‌کنم.
نوحی ابتدا به شرح نظری موضوع تعارض منافع پرداخت و گفت تعارض منافع الزاماً به معنی بروز فساد نیست ولی موقعیتی است که میتواند زمینه ساز فساد باشد. لذا تمام افراد ذینفع باید طبق ضوابط این بخشنامه از چنین موقعیت هایی دوری کرده یا آن را رسما اعلام کنند.
نوحی ادامه داد دیگر پذیرفته نیست که کارکنان دولت از موضوع تعارض منافع مطلع نباشند زیرا بخشنامه‌ها مرتبط با این موضوع مدت‌ها پیش ابلاغ شده اند.
قدیمی کارشناس دفتر بازرسی شرکت مهندسی نیز ضمن تاکید بر صیانت از حقوق مردم گفت سلامت اداری در ارتباط مستمر با مردم بسیار مهم است.
قدیمی ادامه داد طبق گزارشات، ارتباطات مردمی در سطوح مختلف شرکت آبفا در حال انجام است و  مدیرعامل نیز در روزهای سه‌شنبه ملاقات مردمی دارد. با تدابیری که شرکت مهندسی آب و فاضلاب ‌کشورانجام داده است ، میزهای خدمت در جهت دریافت گزارش‌های مردمی بهبود خواهد یافت و درخواست‌های مردمی در کوتاهترین زمان در چند سطح پیگیری خواهد شد.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 63
نظرات شما
captcha refresh