جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 22 مرداد 1402
کد 1222

مسئول ستاد اربعين وزارت نیرو:

وزارت نیرو در خدمت رسانی به زوار اربعین جزء دستگاه های برتر است

سيد يعقوب مرادي مشاور وزير نیرو و مسئول ستاد اربعين در جلسه برنامه ريزي اربعين حسيني كه با حضور مديران عامل و معاونان شركت هاي آب و برق استان برگزار شد، گفت: با توجه به ارائه خدمات وزارت نيرو در استان های مرزي كشور، شركت هاي وابسته به وزارت نيرو با تمام توان آماده خدمت رساني به زوار اربعين خواهند بود.
در اين نشست كه به منظور هماهنگي هرچه بيشتر بين شركت هاي تابعه وزارت نيرو در استان آذربایجان شرقی در ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني(ع) انجام شد، از اقدامات صورت گرفته و زيرساخت هاي فراهم شده توسط اين شركت ها قدرداني و اقدامات در دست انجام و مشكلات احتمالي پيش رو بررسي شدند.
مشاور وزير نیرو با بيان اينكه كاري كه در حوزه خدمات رساني به زائران اربعين انجام مي شود، بزرگ، ماندگار و ارزشمند است، گفت: آبرساني و برق رساني به مردم في نفسه كار بسيار مقدسي است و خاصه اينكه براي خدمت به زائران امام حسين(ع) باشد.
مرادی افزود: کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در خط مقدم تولید هستند و با کارهای شبانه روزی نیاز اساسی مردم را تامین می کنند که این فعالیت ها هم در راستای ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران، بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها تاکید کرد.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ و پایداری اصول انقلاب، گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، یکی از وظایف اصلی مدیران است.
سید یعقوب مرادی افزود: شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند و باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آنها را ادا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در ادامه جلسه با اشاره به لزوم بهره‌مندی از فرهنگ ایثارگری، بر نهادینه‌سازی هر چه بهتر این فرهنگ در استان تاکید کرد و گرامیداشت مقام خانواده‌های شهدا و جانبازان را مسئولیتی مهم دانست.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی در مسیر دو مرز شمالغرب کشور یعنی تمرچین و باشماق قرار دارد و زائران اباعبدالله الحسین (ع) از این استان عبور خواهند کرد بنابراین باید آمادگی کامل داشته باشد.
سيد يعقوب مرادي تصریح کرد: آذربایجان شرقی استانی توانمند و معین استان آذربایجان غربی و شهر تمرچین می باشد بنابراین باید در جاهایی که نیاز به کمک و یاری باشد همه دستگاه ها بایستی تمام همت خود را بکار ببندند و این امر را به سرانجام برسانند.
مسئول ستاد اربعين تاکید کرد: كارهايي كه استان آذربایجان شرقی در زمينه ايجاد زيرساخت ها و تأمين آب و برق موكب ها و زائران اربعين در سال های قبل انجام داده، بي نظير و سرمايه ماندگاري است و خوشبختانه امسال نیز اين استان با استقرار موکب هایی کارها را منسجم تر و با سرعت بيشتري انجام داده تا کمک های بیشتری به شهر تمرچین و زائران کرده باشد كه جاي تقدير دارد.
در پایان این نشست، هریک از مدیران عامل صنعت آب و برق به بیان نکته نظرات خود در حوزه ایثارگران و کارهای انجام شده در حوزه اربعین پرداختند.








 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh