جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 16 مرداد 1402
کد 1211

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

آبرسانی و تامین آب پایدار روستا ها با قوت در حال اجرا است

تامین آب شرب بهداشتی برای 4 روستای خوراشای علیا و سفلی ، حاجیلار و سهرون از توابع بخش خاروانا از محل اعتبارات عمرانی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجراست و تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی  با اشاره به برنامه های شرکت آب و فاضلاب در خصوص اجرای طرح های آبرسانی در روستاهای استان گفت : اجرای طرح های تامین و تولید آب بهداشتی و پایدارسازی آن در روستاهای استان با جدیت در حال اجرا است و در این خصوص در قالب جهاد آبرسانی در بیش از 411 روستا عملیات اجرایی در قالب 2 مرحله در حال پیگیری است .
وی افزود : از جمله این طرح ها،  آبرسانی به چهار روستای واقع در بخش خاروانا می باشد که عملیات آن از خرداد 1401 شروع و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
خانی ادامه داد  : شرکت آب و فاضلاب برای این طرح آبرسانی نسبت به مطالعه و اجرای اقدامات لازم شامل حفر وتجهیز 3 حلقه چاه ، نیرو رسانی و اجرای خطوط انتقال و مخزن در مجموع 90 متر مکعب اقدام کرده است.
مدیرعامل آبفای استان در پایان تاکید کرد : از آغاز دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای برای اجرای خدمات آبرسانی بویژه در سطح روستاها انجام شده است و برای روستاهای مذکور در مجموع 60 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های عمرانی اختصاص یافته است.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 59
نظرات شما
captcha refresh