جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1402
کد 1206

به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار شد؛

درخشش فرزندان همکار شرکت آبفا آذربایجان شرقی در هفدهمین مسابقات ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو

در هفدهمین دوره مسابقات ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو که به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار شد فرزندان همکار شرکت آبفا آذربایجان شرقی خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان آذربایجان شرقی، مرحله ی استانی هفدهمین دوره از مسابقات قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان با حضور و رقابت ۷۲۶ شرکت کننده از فرزندان پسر و دختر پرسنل صنعت آب و برق این استان در ۶ رشته ی قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن، احکام و معارف نماز و اذان برگزار گردید و راه یافتگان به مرحله ی کشوری مسابقات به زودی اعلام خواهند شد.
گفتنی است، تعداد 177 نفر از فرزندان کارکنان شرکت آبفا استان آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقات شرکت نموده اند که سهم قابل توجهی از برندگان را به خود اختصاص دادند.
این دوره از مسابقات در ۶ رشته شامل قرائت ترتیل قرآن، قرائت تحقیق قرآن، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن، احکام و معارف نماز و اذان به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.
 در پایان رقابت ها:  و در بخش حفظ قرآن کریم اتابک سورنده و اسرا جوانی مقام اول، امیرحسین کیوانی مقام دوم، و مائده کریم زاده به مقام سوم دست یافتند. در بخش احکام متین حیدری اول و مبین ذوالفقاری سوم شدند در بخش قرائت هم سید محمد علی سجادی به مقام اول دست یافت ، فائزه نوربزاده و محمدجواد هاشم زاده مشترکا دوم شدند و محمد مهدی مرندی هم مشترکا به مقام سوم  این مسابقات شدند. در بخش اذان نیز محمد امین عالی شاملو و مجتبی سقائی اول و رسول فاتح سوم شدند و علی عالی شاملو و ملیکا عقیلی هم به ترتیب به مقام های دوم و سوم استانی رشته مفاهیم دست یافتند.
لازم به ذکر است  نفرات برتر برگزیده شده به مرحله کشوری این جشنواره اعزام خواهند شد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 9 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 46
نظرات شما
captcha refresh