جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1402
کد 1205

آبرسانی به 233 روستای محروم و کم برخوردار استان آذربایجان شرقی ره آورد سفر ریاست محترم جمهوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: سفر رئیس جمهور به استان یک فرصت طلایی بود که پروژه های مهم شرکت با تخصیص بودجه مورد نیاز به ثمر برسد و عقب‌ماندگی سال‌های گذشته جبران شود.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان : در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان 5 پروژه در حوزه آب و فاضلاب مطرح و بودجه های مورد نظر تصویب شد.
وی ادامه داد: این پروژه ها شامل تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر اختصاص بودجه بابت تامین آب اضطراری شهر تبریز برای حفر، تجهیز و خطوط انتقال و تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی و تسریع در بررسی و صدور مجوز کمیسیون ماده 23 برای ایجاد تاسیسات فاضالب شهرهای سهند، کلیبر، ورزقان،هادیشهر و بناب بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: با توجه به اعتبارات  اختصاص یافته از سفر اول رئیس جمهور به استان پروژه ها با پیشرفت خوبی در حال انجام و تعدادی نیز به اتمام رسیده که از جمله می توان به افتتاح طرح تقویت شبکه آب شهر جدید سهند با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد.
محمد خانی تشریح کرد: از پنج پروژه مصوب دور اول سفر رییس جمهوری به استان چهار پروژه اجرایی و یک پروژه نیز در حد مجوز و گشایش ردیف اعتباری است.
وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان نیز 6 طرح مطرح و به تصویب رسید افزود: این طرح ها شامل تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرهای اسکو و خسروشاه، ملکان، سردرود و هریس، تامین آب اضطراری تبریز و آبرسانی به 233 روستای محروم و کم برخوردار مورد مصوب سفر می باشد.
لازم به ذکر است جهانبخش سلمانیان معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته پشتیبانی سفر دور دوم ریاست جمهوری به خاطر زحمات و تلاش صادقانه مهندس خانی مدیرعامل شرکت آبفا استان جهت پیشبرد طرح های آبفا استان با اعطای لوح تقدیری تشکر و قدرانی کرد.
 
متن لوح تقدیر بدین  شرح است:
جناب آقای محمد خانی
مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان
سلام علیکم
حمد و سپاس خداوند متعال را دومین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به آذربایجان شرقی با شکوه و شایستگی هرچه تمام برگزار شد. بی تردید این سفر حائز برکات ارزشمندی برای استان خواهد شد.
بدین وسیله از تلاش و زحمات صادقانه جنابعالی در جریان سفر رئیس جمهور محترم به استان قدردانی و تشکر می نمایم.
امید است در سایه الطاف ایزد منان و در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت موفق و موید باشید.
جهانبخش سلمانیان
معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته پشتیبانی سفر


 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 9 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 61
نظرات شما
captcha refresh