جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 8 مرداد 1402
کد 1203

عملیات خط انتقال فاضلاب هادی شهر به تصفیه خانه جلفا با جدیت درحال اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: اجرای عملیات باقیمانده خط انتقال فاضلاب هادی شهر به تصفیه خانه جلفا که از اردیبهشت ماه سال‌جاری عملیات اجرایی آن آغازشده،طبق برنامه زمانبندی دقیق در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان، محمد خانی افزود : فاز دوم پروژه اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب هادی شهر به تصفیه خانه فاضلاب جلفا بدون وقفه در حال اجرا می‌باشد.
وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد ریال و به طول 2950 متر در مدت ۱6 ماه اجرا می‌شود.
مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت 10 درصدی در حال انجام است و تا این لحظه 280 متر لوله 500 میلی متری اجرا شده و ادامه پروژه نیز با جدیت تمام در حال اجراست.
خانی اظهار کرد: محل تامین اعتبار این پروژه از منابع غیر عمرانی می باشد.
وی در پایان افزود : امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا سیستم جمع آوری فاضلاب وجود دارد و باعث میشود پساب تولید شده دوباره به چرخه استفاده باز گردد و  فاضلاب در نهایت از طریق لوله های اصلی انتقال فاضلاب به سمت تصفیه خانه که در خارج شهر واقع شده است منتقل می شود و در تصفیه خانه پس از طی مراحل مختلف و استفاده از روشهای نوین علمی تصفیه و فضولات و آلودگی های آن از بین می رود و در نهایت آبی تمیز و روشن بدست می آید که از آن در مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود از مزیت های دیگر می توان به جلوگیری از آلودگی سطحی محیط زیست و آب های زیرزمینی اشاره کرد.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh