جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 7 مرداد 1402
کد 1202

استفاده از تسهیلات دولتی در اجرای پروژه های عمرانی فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان: به منظور تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام شرکت آبفای استان، این شرکت نسبت به استفاده از ظرفیت ماده واحده (56) قانون اصلاح بودجه اقدام نموده است.
به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، محمد خانی با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در استفاده از ظرفیت ماده واحده  56 گفت: در راستای تسریع در عملیات اجرائی طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای ملی و طرحهای ملی استانی و بر اساس ماده واحده 56 قانون اصلاح بودجه، تسهیلاتی برای پروژه های تصفیه خانه های فاضلاب مدول دوم تبریز و شهر ملکان مورد پیگیری قرار گرفت.
وی ادامه داد: اقدامات و پیگیری های شرکت آبفای استان موجب شد مبالغ 2000 میلیارد ریال برای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز و 800 میلیارد ریال برای تصفیه خانه فاضلاب شهر ملکان از بانکهای ملت و ملی مصوب شود که خوشبختانه پس از طی مراحل اخذ تسهیلات، مبلغ 650 میلیارد ریال بعنوان قسط اول برای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز اخذ شده و تسهیلات تصفیه خانه شهر ملکان نیز درحال پرداخت می باشد.
مدیرعامل آبفای استان افزود: در این رابطه جلسه ای نیز با حضور معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ، مالی و پشتیبانی ، مدیر دفتر فنی فاضلاب و نماینده مدیریت عامل برگزار گردید و مقرر شد برای سال 1402 تعداد 8 شهر و پروژه دیگر شامل هشترود، اسکو، خسروشاه، ادامه مدول دوم تبریز، هریس، ادامه ملکان، مدول دوم مرند و مدول سوم مراغه در برنامه کاری قرار گیرد.
لازم به ذکر است این ماده واحده به دستگاههای اجرائی اجازه می دهد نسبت به انعقاد قرارداد تسهیلات مالی با تأمین کنندگان منابع مالی مشتمل بر پیمانکار یا سازنده طرح، اشخاص حقیقی یا حقوقی ایرانی، بانکها و سایر مؤسسات اعتباری مالی و پولی در قالب عقود اسلامی مندرج در قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب اقدام نمایند.
 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 7 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 54
نظرات شما
captcha refresh