جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1402
کد 1195

ارتقاء و توسعه توانمندی بانوان شاغل در صنعت آب و برق جزء برنامه های اصلی وزارت نیرو است

نشست مشاوران امور زنان و خانواده صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با حضور سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده وزارت نیرو، معصومه گودرزی مشاور امور زنان و خانواده مدیریت منابع آب ایران، خانم سلمه نژاد مشاور محترم شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و سرکار خانم‌کوهی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری برگزار شد.
به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده ضمن گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: بانوان شاغل در صنعت آب و برق نسبت به مدیریت مصرف انرژی مسئول‌ هستند و باید در خانه و محل کار به این مهم توجه ویژه‌ داشته باشند.
سمیه خداپرست در نشست امور زنان و خانواده وزارت نیرو با مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با بیان اینکه صنعت آب و برق در پیک گرما روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، گفت: گرمای هفته پیش رو در طی سال های گذشته بی‌سابقه بوده و باید با مدیریت و کاهش مصرف در تلاش برای صرفه‌جویی باشیم.
وی با تاکید بر لزوم رصد و شناسایی بانوان توانمند در صنعت آب و برق آذربایجان شرقی گفت: شاخص‌هایی از جمله تجربه و تخصصی بودن، قانونمداری و حفظ شئونات اسلامی جزو معیارهای وزارت نیرو است.
خداپرست با اشاره به نقش بانوان در خانواده یادآور شد: بانوان شاغل در صنعت آب و برق نسبت به مدیریت مصرف انرژی بیشتر مسئول‌ هستند چراکه با سختی‌ها و چالش‌های این حوزه به خوبی آشنا بوده و باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ مصرف داشته باشند.
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با اشاره به موضوع ارتقای شغلی بانوان و رویکرد نشاط سازمانی، خاطرنشان کرد: قطعا حضور بانوان توانمند و تاثیرگذار، باعث رشد بهره‌وری و در نهایت امر به پیشرفت کشور موجب خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم رصد و شناسایی بانوان توانمند در صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، گفت: شاخص‌هایی از جمله تجربه و تخصصی بودن، قانونمداری و حفظ شئونات اسلامی جزو معیارها است.
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، نوع تعامل بانوان را بسیار مفید دانست و تصریح کرد: امروزه باید ظرفیت و پتانسیل بانوان را یادآوری کرده و مطالبات را در حد توان درخواست کنیم تا کشور را به سمت توسعه و رشد سوق دهیم.
وی با اشاره به نقش بانوان در خانواده یادآور شد و گفت: بانوان شاغل در صنعت آب و برق نسبت به مدیریت مصرف انرژی بیشتر مسئول‌ هستند؛ چراکه با سختی‌ها و چالش‌های این حوزه به خوبی آشنا بوده و باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ مصرف داشته باشند.
در ادامه این نشست  سرکار خانم کوهی به نقش چندگانه بانوان در عرصه اجتماع اشاره نموده واز دغدغه های بانوان شاغل در اجتماع مطالبی را بیان کرد.
خانم سلمه نژاد مشاور محترم شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، ضمن قدردانی از حمایتهای مهندس خانی در رشد درصدی انتصابات مدیریتی بانوان در شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی و حمایت از حضور مشاور امور زنان و بانوی عضو هیئت مدیره در شوراها وجلسات واستفاده از نظرات این عزیزان، شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی را بعنوان شرکت سرآمد در این عرصه عنوان نمودند که مایه بسی مباهات است.
در ابتدا هریک از مشاوران گزارشات خودرا در خصوص بانوان همکار ارائه داده واهم موضوعات مورد بحث در این خصوص را ارایه کردند
در پایان این نشست نیز، از بانوان توانمند شرکت آب و فاضلاب تقدیر سپس بازدیدهایی از تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز و مرکز پایش و کنترل کیفیت آب استان صورت گرفت.






 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 3 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 66
نظرات شما
captcha refresh