جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 1 مرداد 1402
کد 1189

در راستای توسعه شهری انجام پذیرفت؛

آغازعملیات اجرائی باقیمانده، شبکه فاضلاب شیشوان شهرستان عجب شیر

با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی عملیات اجرائی باقیمانده شبکه فاضلاب شیشوان مجددا آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان، معاون بهر برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان در تشریح اقدامات انجام یافته در حوزه فاضلاب گفت:  وجود شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب یکی از اصلی ترین توسعه پایداری شهری است .
ملکیان افزود: امروزه رشد فزاینده جوامع شهری و گسترش همه جانبه فعالیت های انسانی، بیش از پیش این موضوع را مشخص ساخته است که حفاظت از محیط زیست، مهمترین نقش را در توسعه پایدار ایفا کرده و طبیعتا توسعه جوامع بدون رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: تکمیل شبکه فاضلاب در شهر به ارتقاء سطح پاکیزگی، نگهداشت و در نهایت ارتقا سلامت مردم می انجامد و همه این موارد به ما کمک خواهد کرد که شهر را با هزینه‌های کمتری اداره و مدیریت کنیم لذا شبکه جمع آوری فاضلاب شیشوان با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی، جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی اجرا می گردد.
معاون بهر برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات مردم شریف شیشوان شهرستان عجب شیر و افزایش بهداشت عمومی شهروندان، ادامه اجرای شبکه فاضلاب این شهر در دستور کار قرار گرفته است.
ملکیان خاطرنشان کرد: اجرای این عملیات با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد تومان آغاز شده و مدت اجرای مرحله دوم این پروژه 18 ماه می باشد و در این مدت به طول حدود 6 کیلومترشبکه فاضلاب اجرا و 600  فقره انشعاب فاضلاب نصب خواهد شد .                 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 1 مرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 37
نظرات شما
captcha refresh