جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 29 تير 1402
کد 1184

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی:

برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای پایداری آب شهر بخشایش درحال اجراست

با توجه به افت آب‌های زیرزمینی و افزایش مصرف در چند سال اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین و پایداری آب مشترکان در شهر بخشایش نسبت‌به مطالعه و انجام اقدامات لازم مبادرت نموده است .
به گزارش روابط عمومی آبفای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به خدمات‌رسانی در زمینه تأمین آب شهر بخشایش گفت :شرکت آب و فاضلاب استان در قالب ۲۴۰۰ انشعاب آب خدمات مربوط به تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای ۶۷۰۰ نفر را در شهر بخشایش ارائه می‌نماید .
وی با اشاره به بروز تنش آبی در شهر بخشایش گفت در چند سال اخیر بدلیل افت آب‌های زیرزمینی و افزایش مصرف شهروندان در ایام پیک مصرف شاهد بروز افت فشار و گاهاً قطعی موقتی در شبکه آب هستیم که دراین خصوص نسبت‌به مطالعه و انجام اقدامات عمرانی اعم از حفر و تجهیز چاه‌های جدید و نیز تأمین آب از طریق چاه‌های استیجاری اقدام می‌شود .
مهندس خانی افزود: در سال جاری برای تأمین آب سالم و بهداشتی در این شهر نسبت‌به حفر یک حلقه چاه اقدام شده بود که در آزمایشات انجام‌یافته بدلیل شوری و سختی زیاد عملاً امکان بهره‌برداری میسر نشد.بدین منظور مقرر شد خرید و تعبیه دستگاه آب شیرین‌کن با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد در اولویت قرار گیرد.  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در حال حاضر جهت حل مقطعی و پایدارسازی تأمین و توزیع آب شهروندان محترم شهر بخشایش، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و انجام نیرو رسانی و لوله‌گذاری در حال انجام می‌باشد که امید است با اتمام لوله‌گذاری در دو هفته آتی شبکه پایدار گردد و هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین آب نداشته باشیم .
وی همچنین در خصوص برنامه بلند مدت شهر تامین آب بخشایش گفت : در برنامه بلندمدت تامین آب  این شهر ، آبرسانی از مسیر بیلوردی که حدوداً ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است با پیشرفت هفتاد درصد در حال اجراست .
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 تير 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh