جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402
کد 1146

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی : اصلاح الگوی مصرف بهینه آب ضروری و امری اجنتاب ناپذیر می باشد .

بهره گیری صحیح از آب این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید.
به گزارش دفتر روابطظ عمومی آبفای استان : مهندس  پور آقاجان مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص ارزش و جایگاه واقعی آب گفت:  کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید.
 پورآقاجان ادامه داد: در این راستا دفتر روابط عمومی سعی دارد با بهره گیری از همکاری های جمعی و مشارکت های همگانی به خصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام نماید.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت با حضور در برنامه های مختلف برنامه ها ی صداوسیما، نسبت به ارائه گزارش عملکرد و توصیه ها و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب به شهروندان اقدام خواهد نمود.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: پیامهای آموزشی با موضوعات صرفه جویی در مصرف آب به صورت بنر و پلاکارد، توزیع پوستر های متنوع ، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، کتاب قصه و بسته های فرهنگی در خصوص صرفه جویی و راه های مصرف صحیح آن در بین شهروندان از دیگر فعالیت هایی است که در هفته صرفه جویی انجام خواهد شد .
مهندس پورآقاجان بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بهینه آب تاکید و از مردم خواست که حتما با مدیریت در مصرف آب شرکت آب و فاضلاب را در تامین هر چه بهتر آب یاری کنند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: در طول هفته صرفه جویی در مصرف آب پیامهای صرفه جویی در قبوض مشترکین درج و همچنین پیام هایی با عناوین و موضوعات صرفه جویی از طریق سامانه پیام کوتاه به همکاران و خبرنگاران و تعدادی از شهروندان ارسال خواهد شد.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 27 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 45
نظرات شما
captcha refresh