جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1402
کد 1143

جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در قالب برنامه ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان به این شرکت دیدار و به درخواست آنان رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مهندس محمد خانی به همراه معاونان و مدیران شرکت در این دیدار ها ضمن رسیدگی به درخواست مراجعه کنندگان دستورات لازم جهت پیگیری و حل مشکلات مراجعین را صادر کرد.
مراجعه کنندگان به ستاد شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی درخواست های خود را بصورت حضوری با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در میان گذاشته و وی نیز دستورات مساعد خود را در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی برای رسیدگی به این درخواست ها صادر کرد.
دیدارهای مستقیم و چهره به چهره به منظور آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها برگزار می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستاي صيانت از حقوق شهروندان است.
گفتنی است برنامه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بصورت مستمر روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود که همشهریان عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به اداره مربوطه از طریق الکترونیکی و با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به نشانی abfaazarbaijan.ir  و یا با تماس تلفنی با دفتر مدیرعامل با شماره تلفن های 11- 21415110 وقت ملاقات حضوری دریافت کنند.














 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 24 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 44
نظرات شما
captcha refresh