جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 30 ارديبهشت 1397
کد 114

با حضور استاندار آذربایجان شرقی کلنگ طرح ایجاد شبکه فاضلاب شهر صوفیان به زمین زده شد

با حضور دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ، مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار ، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، خانم دکتر آقاپور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شبستر ، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا وتعدادی از اهالی شهر صوفیان با هزینه ای بالغ بر 220 میلیارد ریال طرح ایجاد شبکه فاضلاب شهر صوفیان آغاز شد.
با حضور استاندار آذربایجان شرقی
کلنگ طرح ایجاد شبکه فاضلاب شهر صوفیان به زمین زده شد
 
با حضور دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ، مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار ، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، خانم دکتر آقاپور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شبستر ، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا وتعدادی از اهالی شهر صوفیان با هزینه ای بالغ بر 220 میلیارد ریال طرح ایجاد شبکه فاضلاب شهر صوفیان  آغاز شد.
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در آئین  کلنگ زنی طرح فاضلاب شهر صوفیان گفت : شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بمنظور بهبود آثار زیست محیطی منطقه و ارتقاء بهداشت عمومی منطقه در اثر اجرای این  طرح ، عملیات اجرایی آن را آغازمی نماید .
مدیر عامل شرکت در ادامه به مشخصات طرح ایجاد  تاسیسات فاضلاب شهر صوفیان اشاره کرد و افزود: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر صوفیان شامل خطوط انتقال و شبکه های اصلی و فرعی بطول 52 کیلومتر در اقطار 200 الی 600 میلیمتر با لوله های پلی اتیلن بوده و همچنین شروع مطالعه یک باب تصفیه خانه فاضلاب بوده که در صورت تامین اعتبار با هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال اجرا خواهد شد .
وی در خصوص هزینه اجرای طرح گفت : کل طرح فاضلاب شهر صوفیان با هزینه ای بالغ بر 220میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت  و مشارکت شهرداری و اهالی شهر صوفیان بوده که در هزینه بخش اول شبکه و خط انتقال با هزینه 14 میلیارد ریال اجرا خواهد شد .
مهندس ایمانلو ضمن قدردانی از شهرداری ، شورای شهر و اهالی شهر صوفیان بخاطر مشارکت در طرح ایجاد شبکه فاضلاب این شهر ، ابراز امیدواری کرد که در سایر شهرهای استان نیز بصورت مشارکتی طرحهای فاضلاب اجرا گردد .
وی در پایان از دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی وخانم دکتر آقاپورنماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین که بنحوی پیگیر اجرای طرح بودند تقدیر و تشکر کردند .
شایان ذکر است جمعیت تحت پوشش برای افق طرح سال 1420 در حدود 14200 نفر خواهد بود .
دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی دراین مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به خاطر اجرای طرح ایجاد شبکه فاضلاب در این شهر به شهروندان شهر صوفیان اجرای این طرح را تبریک گفت و اظهار داشت این پروژه با توجه به نیاز اساسی منطقه با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب استان ، شهرداری و مشارکت مردم منطقه شروع می شود و با جمع آوری و تصفیه فاضلاب بصورت بهداشتی، بهبود آثار زیست محیطی و ارتقاء بهداشت عمومی منطقه هم فراهم خواهد آمد . 
استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب و بهداشتی به شهروندان این شهرستان توسط شرکت آب و فاضلاب استان احداث و با هزینه داخلی شرکت و مشارکت مردم احداث می شود و علاوه از دفع بهداشتی فاضلاب میتوان از آب تصیفه شده فاضلاب نیز در مصارف کشاورزی استفاده کرد .
ایشان در پایان از مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان بخاطر تلاشهای شبانه روزی شان در امر خدمات دهی به مردم فهیم شهر صوفیان تشکر و قدردانی نمودند .
 
 
                                                                                                          روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 30 ارديبهشت 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 97
نظرات شما
captcha refresh