جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 18 خرداد 1402
کد 1137

بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از سامانه پاسخگویی سامد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو / ۱۵ درصد آب شرب کلانشهر تبریز از سد نهند تامین می شود

دکتر اتابک جعفری با حضور در مرکز پاسخگویی سامد( ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) مستقر در سالن آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و همچنین با حضور در ساختمان سالن چند منظوره آذرآب تبریز، از میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق (وزارت نیرو ) ، مشکلات و شکایات مردمی مستقر در این سالن بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ وی پس از انجام بازدید از مراحل مختلف ثبت درخواست و پردازش مطالبات مردمی، دکتر اتابک جعفری از خدمات ارائه شده و رسیدگی به امور مردم تقدیر و تشکر کرد .
میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو ویژه سفر ریاست محترم جمهور از تاریخ 17 لغایت 19 خرداد با حضور نمایدگان تام الاختیار وزارت نیرو، سرکار خانم مهندس کارگر نجفی، محمد رسولی امین مدیرکل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور، یاسر بزاز مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مهندس محمد محمدزاده مدیرکل بازرسی وزارت نیرو و سایر مدیران و مسئولان بر پا و و برای خدمت به مردم شریف آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین بازدید جداگانه از ذخیر آب سد نهند داشت و از نزدیک در جریان وضع موجود قرار گرفت و با بررسی و تحلیل وضع موجود بر حل برنامه ریزی شده آن تاکید کرد تا در فصل تابستان پیش رو مشکل تامین آب برای کلانشهر تبریز وجود نداشته باشد.
خط انتقال آبرسانی شهر تبریز از ذخیر آب سد نهند به طول تقریبی بیست و شش کیلومتر از لوله های فولادی و چدنی به قطر نهصد میلی متر تشکیل شده است و در فاصله 43 کیلومتری شهر تبریز و نزدیک روستای تازه کند قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه سفر به آذربایجان شرقی با سفر به شهرستان ورزقان از مجتمع آبرسانی ستارخان این شهرستان بازدید و در جریان آخرین روند اجرایی آن قرار خواهد گرفت.
















 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 18 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 73
نظرات شما
captcha refresh