جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 11 خرداد 1402
کد 1130

اولین جلسه ائمه محترم جماعات و رابطین امور فرهنگی و دینی شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در سال 1402 برگزار گردید.

اولین جلسه ائمه محترم جماعات و رابطین امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مسئول و اعضاء شورای فرهنگی در راستای تدوین و برنامه ریزی جهت برنامه های فرهنگی ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال 1402 در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، در ابتدای این جلسه شکری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته این حوزه که در سال گذشته انجام شد، ارائه نمود.
وی ضمن تقدیر از زحمات ائمه جماعات و رابطین فرهنگی شرکت اظهار داشت: این جلسه  نقش پر رنگی در خصوص اتحاد و همدلی بین همکاران دارد و لازم است با هماهنگی ستاد استانی در طی سال برنامه های ابلاغی مرتبط فرهنگی اجرایی و از بستر فضای مجازی استفاده بهینه صورت پذیرد .
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان، به ضرورت اهمیت مسائل فرهنگی و دینی پرداخت و گفت: مسائل فرهنگی، اجتماعی و دینی جزء مسائل بنیادین جامعه ایرانی قلمداد می شود و باید در صدر اولویت های کلیه برنامه ها و فعالیت های شرکت آبفا قرار گیرد.
شکری افزود: مردم ما متدین و با فرهنگ هستند و به مقوله فرهنگ به صورت فطری توجه ویژه ای دارند و در این شرایط حساس که ایران اسلامی از جهات گوناگون مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است باید دستگاه ها توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشند.
وی گفت: وظیفه ما اهتمام ویژه به مقوله فرهنگ در شرکت آبفا استان آذربایجان شرقی است و باید در این زمینه برنامه های متنوعی را برای تقویت این مهم تدوین نماییم.
مسئول امور فرهنگي وديني آبفای استان با تاكيد بر لزوم شناسايي همكاران مستعد و فراهم كردن زمينه حضورشان در مسابقات قرآني و سایر رشته ها افزود: اولويت‌هاي فرهنگي كاركنان و خانواده‌هاي آنان در برنامه‌هاي فرهنگي شركت آب و فاضلاب  بايد مد نظر قرار گيرد و دوره ها و كلاس‌هاي آموزشي قرآن براي پرسنل، همسران و فرزندان آنها برگزار شود.
شکری تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف یکی از وظایف مهم شرکت است که با کارهای فرهنگی خوب و با سنجش جامعه و با تکیه بر فرهنگ اسلامی با مشارکت چشمگیر همکاران و مردم می توان گام های بلندی در این حوزه برداشت.
وی تاکید کرد: فرهنگ اسلامی ایرانی، مهمترین جنبه ی اجتماعی ما است و پیگیری دغدغه ها و مسائل فرهنگی از جمله برپایی و اقامه منظم نماز جماعت، تجهیز نمازخانه ها، توجه به مساله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در واحدهای تابعه از جمله اولویت های امور فرهنگی می باشد لذا رابطین فرهنگی در این عرصه، مراقبان و راهنمایانی دلسوز هستند تا بتوانیم با اجرای کارهای اصولی و ایده های خوب شما، کمیته فرهنگی موثر و سازنده ای داشته باشیم.
مسئول امور فرهنگي وديني آبفای استان در پايان بر پررنگ شدن فعاليت هاي فرهنگي و برگزاري هرچه با شكوه تر نماز اول وقت در شركت تاكيد نمود.
در اين جلسه همچنین ساير اعضا به بيان نظرات و پيشنهادهاي فرهنگي ديني خود پرداختند.












 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 11 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 34
نظرات شما
captcha refresh