جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1402
کد 1128

ارائه دستاوردها و عملکرد شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور موفق در نمایشگاه GIS

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی : شرکت آب وفاضلاب استان با حضور موفق خود در همایش سیستم اطلاعات مکانی GIS و نمایشگاه جانبی آن توانست دستاوردها وعملکرد شرکت را به نحوه احسن به دید عموم بگذارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی همایش سیستم اطلاعات مکانی GIS و نمایشگاه جانبی آن پس از دو روز به کار خود پایان داد.
مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ،  ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت آب وفاضلاب استان در این نمایشگاه گفت: ازاهداف اصلی محقق شده این رویداد ارتباط صنعت با دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
وی ضمن اشاره به انتخاب غرفه شرکت آب و فاضلاب به عنوان غرفه برترگفت: در بخش نمایشگاه، شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی به ارائه دستاورد ها و عملکرد خود پرداخته و با اشتراک گذاری تجربیات خود، موجب توسعه و گسترش زمینه های همکاری در این بخش گردید که پس از بررسی معیارهای مختلف توسط هیئت داوران به عنوان یکی از غرفه های برتر این نمایشگاه، انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ادامه داد: در بخش مقاله نیز از میان بیش از ۷۵۰ مقاله ارائه شده این شرکت توانست به عنوان یکی از برگزیدگان، عنوان مقاله برتر را کسب کند و این نشان از پویایی و افزایش سطح علمی و پژوهشی شرکت آب و فاضلاب می باشد .لذا با عنایت به رسالت و هدف عالی این شرکت در افزایش بار علمی و پژوهشی و خدمات رسانی براساس متدهای روز ، بایستی حرکت رو به جلو داشته و تلاش همه جانبه نمود.   
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 44
نظرات شما
captcha refresh