جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1402
کد 1127

از برترین فرزندان همکار ورزشکار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد

به منظور تشویق و ترغیب فرزندان همکاران موفق در عرصه ورزشی در سطح استان و ملی طی مراسمی از این قهرمانان با حضور مدیرعامل محترم و معاونان شرکت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ در این مراسم از فرزندان ورزشکار برتر که در مسابقات مختلف ورزشی نیمسال اول 1401 در سطح کشور استان و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، برگزار شده بود و به مقام های مختلف نایل شده بودند با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی طی سخنانی در خصوص اهمیت ورزش و روحیه ورزشکاری اظهار کرد: همه بخوبی میدانیم که ورزش یکی از علل اساسی و مهم سلامتی و تندرستی در جامعه است و این شرکت نیز در این راستا برای همکاران هرگونه عاملی که مشوق برای ورزش کردن همکاران باشد، در حد امکان و وسع مادی و معنوی فراهم خواهد آورد.
مهندس خانی فرزندان ورزشکار را در داخل مجموعه مایه مباهات دانست و تصریح کرد: فرزندان باید به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) پیش از هر چیز باید روحیه  و منش جوانمردی و پهلونی را در خود تقویت کنند.
وی افزود: لازمه هر فرد ورزشکار، داشتن فرهنگ والا و اخلاق حرفه ای در ورزش است که موجب پدیدآمدن یک قهرمان در سطح ملی و یا فراملی می شود که بایستی فرزندان این مجموعه این مهم را سرلوحه امورات خویش قرار دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه درک و بینش صحیح فرد از ورزش بدون رسیدن به علم اندوزی برای فرزندان کارکنان امکان پذیر نیست یادآور شد: فرزندان ورزشی این مجموعه آینده این شرکت را با توجه به اهداف و نگرش برتر خود ترسیم خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: امیدواریم این حرکت زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان را فراهم سازد و البته باید نگاهی هم به ورزش قهرمانی و تشکیل تیم های  حرفه ای بومی داخل مجموعه داشته باشیم. 
در پایان این مراسم از پارسا جلیل زاده، محسن و مهرماه تیزمغز، محمدحسن قهرمانی، ثناکارزار، اتابک سوزنده، که در مسابقات شطرنج فرزندان همکار شرکت در دو مقطع سنی ابتدایی و راهنمایی موفق به کسب مقام شده بودند تجلیل شد.
همچنین بابک و مهدی شیدایی که در مسابقات کاراته قهرمانی استان به مقام اول و سوم و علی اصغر سلیمانی فرزند همکار خانم منیفی که در مسابقات کونگ فو استان به مقام اول دست یافته بودند با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد.


























  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 56
نظرات شما
captcha refresh