جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 3 خرداد 1402
کد 1123

بیانیه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرق ی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت،ایثار و پیروزی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با صدور بیانیه ای، سالگرد فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت.
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد ؛
سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب، اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خورده است.
روز آزادی خرمشهر ودیعه مژده فتح الهی، فتحی غرورانگیز و اوج خداباوری و بزرگ ترین پیروزی و غرورانگیزترین حادثه و نماد ایثار، استقامت و پیروزی ملت در دفاع جانانه از کیان ایران اسلامی است .
کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت خاطره انگیز و غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیز تبریک عرض می نماید.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 3 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 34
نظرات شما
captcha refresh