جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 1 خرداد 1402
کد 1120

استقرار سامانه نرم افزاری شهاب تدکاردر شرکت آب و فاضلاب استان/ سمینار آموزشی استقرار سیستم نرم افزاری جدید در مجتمع آموزش عالی آذربایجان برگزار شد

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور مدیریت پروژه های عمرانی، و بهبود عملکرد نظام اداری و قراردادهای پیمانکاران اقدام به الکترونیکی کردن سیستم قراردادها و صورت وضعیت‌ها با نرم‌افزار شهاب تد کار نموده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، سامانه نرم افزاری شهاب تدکار که یکی از کاملترین سامانه ها در حوزه مدیریت پروژه های عمرانی است که با استقرار آن امکان مشاهده، ردیابی و کنترل وضعیت پروژه ها را به صورت مستمر و برخط فراهم می گردد و کاربران می توانند علاوه بر دسترسی به اطلاعات پروژه ها ، ایجاد ، ویرایش و گزارش گیری از آن ها را در هر زمان انجام دهند.
این سیستم تمامی فرآیندهای تهیه آرشیو مستندات، بخشنامه ها، نظارت های کارگاهی، اسناد مناقصه، برآورد، آنالیز بهاء، پیشنهاد قیمت، صورت وضعیت، گردش کار بین عوامل اجرایی، کارتابل، برنامه ریزی، کنترل پروژه، کنترل و مدیریت منابع را در برمی گیرد.
گفتنی است آموزش سامانه فوق در دو سطح کاربری و راهبری به مدت دو روز در شرکت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار گردید.
سامانه‌ی نرم‌افزاری شهاب تدکار به منظور پاسخگویی به نیاز دست اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تهیه شده است.






  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 خرداد 1402
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 65
نظرات شما
captcha refresh