جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397
کد 109

با تجلیل از همکاران نمونه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی روز جهانی کار و کارگر گرامی داشته شد

بمناسبت روز جهانی کار و کارگر از کارکنان نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد
با تجلیل از همکاران نمونه در
 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی روز جهانی کار و کارگر گرامی داشته شد
 
بمناسبت روز جهانی کار و کارگر از کارکنان نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شد
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین شرکت در مراسمی بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت این روز و با حضور همکاران نمونه شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور تجلیل از همکاران نمونه در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه ولادت حضرت مهدی    ( عج ) و گرامیداشت ارزش کار و منزلت والای کارگر گفت: ما همواره با تلاش و کوشش کلیه همکاران عزیز و بهره گیری از اندیشه های پویا شاهد انجام کارهای ارزشمند و اثرگذار که موجب بالندگی و کسب افتخارات متعدد در اکثر زمینه های کاری را فراهم نموده است بوده ایم و این امر موجب شده با عنایات خداوند منان و تلاش و زحمت شبانه روزی کلیه همکاران که با بروز توانائیها و قابلیتهای ارزشمند خود در عرصه خدمات رسانی به شهروندان رخ داده است.
مهندس ایمانلو در ادامه با اشاره به نقش همکاران در موفقیت های حاصله در شرکت گفت  : ما شاهد زحمات و تلاش های همکاران هستیم و نقش همکاران نمونه در موفقیت های حاصله در شرکت انکارناپذیر است . بنابراین تلاش آنها قابل تقدیر بوده و ماهم تلاش مان براین است تا بتوانیم کارهایی که درتوان داریم و در شان و منزلت همکاران است انجام دهیم .
وی در ادامه به عملکرد شرکت در بخش های مختلف شرکت اشاره کرد و گفت : شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با تلاش کلیه همکاران در این مدت در بخش های مختلف کارهای مهم و خوبی انجام داده است .
در ادامه مراسم مهندس ایمانلو عملکرد پرسنل  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی را خوب ارزیابی کرد وکارکنان شرکت آب و فاضلاب را جزو زحمتکش ترین و پرتلاش ترین پرسنل عنوان کرد واز مدیران وکلیه  کارگران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی قدردانی نمود .
درپايان مراسم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از 40 نفر از همکاران نمونه شاغل در استان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجليل بعمل آوردند .
                                                                                                            روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 17 ارديبهشت 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh